Ik mag weer shoppen, wat moet er op het boodschappenlijstje?

WouterO2C

Actief lid
Topper hoor! Van harte! Een -TFD- toch al weer flink nieuwer dan mijn- STH- hehe

Mis trouwens nog wel een foto van rechtachter, zodat ik die dubbele chrome uitlaatpijp goed kan beoordelen. Overweeg dat zelf ook nog als accessoire :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Al eens bij superskoda.com gekeken
en anders bij milotec.de/

Milotec heeft inderdaad wel wat voor de Fabia's I & II - maar vergeleken met Marco's O2 oogt dat (op het plaatje) nogal lomp en niet mooi in de daklijn.
Maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?
 

MarcoO2

Forumguru
@ allen: thanks!!! :xyxthumbs:

Van harte gefeliciteerd! Dat open dak ziet er mooi uit. Kost het voor je gevoel nog veel hoofdruimte?

Nee, dat valt me heel erg mee. Nu ben ik ook niet heel erg lang (1.86m), maar toch. Ik vind het meer een ruimtelijk gevoel geven.

Vond je vorige auto qua model en velgen etc. toch mooier (je weet wel waarom).. ;) Veel plezier Marco, past er ook een Venturabox op?

Haha ja ik weet waarom, en ik ben het niet met je eens! Heb de oude en de nieuwe nu naast elkaar staan, en de nieuwe is echt véél mooier! :grin: Enne, wat voor box...? :winkie:

Mooi mooi. Goede Keuze Marco. Die dakspoiler staat hem mooi. Nu nog sonniboys of sunshades erin en hij is helemaal af.

Hm, die hoeven er van mij niet persé op, dankzij de sunset zie je daar vanaf de zijkant toch al niets van, hooguit voor de achterruit zou het iets toevoegen. Maar 't lijkt mij irritant voor het zicht naar achter.

Mis trouwens nog wel een foto van rechtachter, zodat ik die dubbele chrome uitlaatpijp goed kan beoordelen. Overweeg dat zelf ook nog als accessoire

Die is toch duidelijk te zien op de foto's? Wat zou je nog meer willen zien?

Mooie bak hoor, chippen?

Haha, nog ff niet, eerst eens een paar duizend km ongechipt rijden. Maar wie weet... :winkie:

Milotec heeft inderdaad wel wat voor de Fabia's I & II - maar vergeleken met Marco's O2 oogt dat (op het plaatje) nogal lomp en niet mooi in de daklijn.
Maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vind de aftermarketoplossingen inderdaad ook vaak niet zo mooi. Mij viel vandaag juist op dat de originele wel héél mooi aansluit, en het 3e remlicht zit er supermooi in verwerkt.
 

Rolle

Senior Member
Nee hoor, dat was vroeger zo bij die amerikanen (en in de jaren 80 ook bij de BMW 735, kan ik me herinneren). En da's maar goed ook, want vooral overstappers van een handbak willen vroeg of laat een keer de koppeling intrappen als ze nog net niet stilstaan voor het verkeerslicht. En dan zit je opeens met je gebit om je stuur...:smiley29:

Niet alleen vroeger bij de amerikanen. Ik heb dit zelf proefondervindelijk vastgesteld in 2006 dat dit nog steeds het geval is in de states.
 

jalex_h

Forumguru
Mooi, mooi, mooi. Hopelijk kun je er snel volop van genieten!
Tot die tijd heb je in ieder geval mooi uitzicht.
 

nomad

Senior Member
Mooi man ! Ziet er prima uit. Zie dat ze bij jou het ook niet helemaal strak hebben kunnen doen met de sierstukken. Die steken net iets te ver uit. Geef even een ping als je in regio Eindhoven bent :D
 

Miez1

Forumguru
Hi Marco,

Erg mooie en smaakvolle auto, veel veilige kilometers en succes met je herstel!:xyxthumbs:

Immer gute fahrt!

Miez
 

MarcoO2

Forumguru
Mooi man ! Ziet er prima uit. Zie dat ze bij jou het ook niet helemaal strak hebben kunnen doen met de sierstukken. Die steken net iets te ver uit. Geef even een ping als je in regio Eindhoven bent :D
Thanks! Ik vind de sierstukken juist prima zo, zo zaten ze bij mijn oude O2 ook. Had jij ze verder naar binnen gewild? Ze mogen toch wel iets uitsteken?

Die ping of sms komt er zeker (mits je je telnr ff pm't), want ik heb een hele wensenlijst... ;)
 

Hetzer

Forumguru
Ziet er mooi uit in deze kleur helemaal icm het verlaagde sportonderstel en de spolier, veel rijplezier toegewenst!!!!!!!
 

Red Devil

Actief lid
Mooie bak! Ben toch ook wel beetje jaloers op die van jou!
Mooie velgen, spoiler en verlaagd!
Ik zal eens een keer ff langs rijden:tongue: ff spieken!;)
 
Bovenaan Onderaan