Ik mag weer shoppen, wat moet er op het boodschappenlijstje?

MarcoO2

Forumguru
Haha, ik zou er morgen al in kunnen rijden (als ik maar de tijd zou hebben om zelf naar Assen te gaan). Als ik 'm laat bezorgen, duurt het dus een weekje langer. Voordeel is wel dat ik nu nog een week de tijd heb om mijn oude auto te ontruimen, schoonmaken en in originele staat terug te brengen :D
 

MarcoO2

Forumguru
Zojuist bij mij thuis voor de deur afgeleverd.... een schitterende Octavia Combi!!! Hij is echt SUPERGAAF! foto's volgen zsm!
 

Fabia

† In Memoriam
Jammer dat je niet kan rijden met je nieuwe aanwinst. Ben reuze benieuwd naar de foto's.
 

MarcoO2

Forumguru

Michel

Forumguru
Van harte gefeliciteerd! Dat open dak ziet er mooi uit. Kost het voor je gevoel nog veel hoofdruimte?
 

Canon-Eye

Forumguru
Ben erg benieuwd of je nog iets gaat merken van die spoiler boven de achterruit, in de zin dat die bij slecht weer minder snel dichtslaat.
Zo ja, dan is de volgende vraag of zoiets ook bestaat voor de FII combi?
 

VEEJAY

Forumguru
Vond je vorige auto qua model en velgen etc. toch mooier (je weet wel waarom).. ;)

Veel plezier Marco, past er ook een Venturabox op?
 

VEEJAY

Forumguru
Hallo Marco ik vond je vorige auto qua model, velgen etc wel mooier. ;)

Veel plezier en veilige kilometers, zit die Venturabox er al op?
 

VEEJAY

Forumguru
Hallo Marco ik vond je vorige auto qua model, velgen etc wel mooier. ;)

Veel plezier en veilige kilometers, zit die Venturabox er al op?

Errors
De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht

1. Database Error
 

VEEJAY

Forumguru
Hallo Marco ik vond je vorige auto qua model, velgen etc wel mooier. ;)

Veel plezier en veilige kilometers, zit die Venturabox er al op?

Errors
De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht

1. Database Error
 

Rolle

Senior Member
Mooi mooi. Goede Keuze Marco. Die dakspoiler staat hem mooi. Nu nog sonniboys of sunshades erin en hij is helemaal af.

En zie ik het goed, het rempedaal is hetzelfde als bij een manuele bak? ik dacht dat je bij een automaat (dsg) zo een rempedaal ter groote van zo een plaat waarmee men pizza's in de oven schuift kreeg.
 

Canon-Eye

Forumguru
(Veejay:)
Errors
De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht

1. Database Error

Blijkbaar was je niet de enige, te oordelen naar het aantal meervoudige postings.
Mijn #160 gaf hetzelfde resultaat, een nieuwe met iets andere tekst ook, en nog eentje in een ander forum eveneens.
Maar #160 blijkt alsnog te zijn doorgekomen (de andere dan weer niet, voor zover ik kan zien). Nah ja, zal wel. Hopelijk heeft admin 't intussen opgelost.
 

Canon-Eye

Forumguru
ik dacht dat je bij een automaat (dsg) zo een rempedaal ter groote van zo een plaat waarmee men pizza's in de oven schuift kreeg

Nee hoor, dat was vroeger zo bij die amerikanen (en in de jaren 80 ook bij de BMW 735, kan ik me herinneren). En da's maar goed ook, want vooral overstappers van een handbak willen vroeg of laat een keer de koppeling intrappen als ze nog net niet stilstaan voor het verkeerslicht. En dan zit je opeens met je gebit om je stuur...:smiley29:
 
Bovenaan Onderaan