Ik mag weer shoppen, wat moet er op het boodschappenlijstje?

WouterO2C

Actief lid
Die is toch duidelijk te zien op de foto's? Wat zou je nog meer willen zien?

Van recht achter. Alsof je erachter zou rijden zeg maar...

Wat is trouwens dat groene lampje op je dashboard? Komt mij niet bekend voor. Ken alleen maar oranje en rood haha
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie bak! Ben toch ook wel beetje jaloers op die van jou! Mooie velgen, spoiler en verlaagd! Ik zal eens een keer ff langs rijden:tongue: ff spieken!;)
Thanks man! Kom maar kijken, je weet nog wel waar'ie ongeveer staat denk ik! ;)

Van recht achter. Alsof je erachter zou rijden zeg maar... Wat is trouwens dat groene lampje op je dashboard? Komt mij niet bekend voor. Ken alleen maar oranje en rood haha

Sorry, ik had in de gauwigheid rechtSachter gelezen, en dat begreep ik niet. Toevallig heb ik nog wel de gevraagde foto op voorraad, zie hieronder. Dat groene lampje gaat branden als de DSG in de P-stand staan en ik de rem niet ingetrapt heb. Dat pictogram in dat lampje bestaat uit een rem en een voetje, oftewel het teken dat je de rem in moet trappen om 'm uit de P-stand te kunnen halen.


IMG_0116 by marcoeoscanon, on Flickr
 

___JC___

Forumguru
Grappig die uitsparing rechtsonder, volgens mij is er geen Octy die met 4 uitlaten geleverd wordt dus waar dat dan voor is? Sleepoog?
 

WouterO2C

Actief lid
Juist dat bedoelde ik, top! Overweeg het sierstuk nog steeds. Weet niet zeker of het "too much" is. Ik heb immers (maar) een 1.4tje haha
Aan de andere kant.... voor 50 EUR val je je ook geen breuk. Is het makkelijk er op te zetten? Of beter een monteur laten doen?

Ah vandaar dat groene lampje.... ik heb geen DSG, dus ook geen groen lampjes :crazy: Oh ja wel van mijn dimlicht.
 

MarcoO2

Forumguru
Juist dat bedoelde ik, top! Overweeg het sierstuk nog steeds. Weet niet zeker of het "too much" is. Ik heb immers (maar) een 1.4tje haha Aan de andere kant.... voor 50 EUR val je je ook geen breuk. Is het makkelijk er op te zetten? Of beter een monteur laten doen?
Ik vind 't niet teveel van het goede. 't gaat om de looks, niet om de prestaties. Ik laat dat soort dingen lekker door de dealer doen (prijs is volgens mij ook incl. montage). Volgens mij moet er een stukje van de uitlaat afgezaagd worden om 'm erop te zetten.
 

Rolle

Senior Member
Bij de vorige generatie moest er idd een stukje van de uitlaatpijp gezaagd worden en moest het sierstuk ook gelast worden als ik het me goed herinner.
 

MarcoO2

Forumguru
Eerst tijd hebben om te fotoshoppen! hoewel, ;t is ook leuk om een herinnering aan vervlogen tijden te hebben... ;)
 

nomad

Senior Member
Als ik dit zo zie, kan ik alleen maar concluderen dat mijn dealer er een zootje van heeft gemaakt (en ik er nog steeds ontevreden over ben). Daarnaast is het laswerk gedaan door een stagiair ofzo, want de boel is gewoon aan elkaar gebakken. #prutswerk
Zal deze week ff een foto maken.
 

MarcoO2

Forumguru
Hé, wat grappig dat je ;m tegen gekomen bent! Ja, 't is (zeker als je gaat rijden ;)) wel ff andere koek dan een standaard greenline. Hoewel er ook Greenlines rondrijden die een gedaantewisseling hebben ondergaan.

Ah, jij hebt dus het opvolgende kenteken? Grappig!!
 
Niks mis met een Greenlines uiteraard! Juist bij een Octavia vind ik het persoonlijk wel leuk om er iets mee te doen.

ATTACH]
 

MarcoO2

Forumguru
Klopt, Een octa leent zich brij goed voor "opleuken". Ergens hier op het forum moeten nog foto's zwerven van een greenline die (op een mooie manier) gepimpt is, echt een rs-killer zeg maar. Ik ben zelf meer van het wolf-in-schaapskleren-idee, dus méér power dan je zou verwachten, in plaats van andersom, maar goed ieder z'n lol natuurlijk!

Mooie bak ook van jou, is ook een EBL zo te zien? Lekker compleet he? Heb je er nog opties bij besteld?
 
Klopt, optioneel waren een sunroof, mdi+kabel, instaplijsten en chroomstrip achter. Kleur lava blue was een gokje, omdat hij destijds nog niet aanwezig was in de showroom maar bevalt prima. Met de EBL uitvoering heb je natuurlijk al heel veel opties standaard aan boord. Als ik budget over had (zat nu met 31.000,- precies binnen leasebudget) dan had ik die DSG zeker overwogen. Puur financieel vanwege de bijtelling juist niet de DSG gepakt. De Pallas velgen zijn ook mooi, maarja ik geef er niet zo heel veel om.

Ik denk dat je een hele mooie auto hebt gemaakt (ik zou hem denk ik ook zo bestellen; wellicht de volgende ;)). Niet over de top en toch een beest :-).
 

cvegreen

Forumguru
Marco, wat is hij prachtig. Die velgen staan hem super en dat spoilerke achter maakt hem wel van mmmmmmmmmmmm ik wil dat ook hebben. Veel plezier ermee man.
 
Bovenaan Onderaan