HOWTO: O3 interieur/exterieur verlichting vervangen door LED

Desperado

Forumguru
Het is in Nederland hoogstens 1 keer per jaar zo mistig dat je legaal met je mistlampen aan mag rijden. Dus ik zou ze lekker zo laten als ze af fabriek zijn. :D
 

Joske

Forumguru
maar de mistlampen gaan aan onder de 40 km/u ofzo iets als je een bocht neemt (bochtverlichting en draaien dus ook mee). Dus wel iets meer dan 1 keer per jaar @Desperado ;) ;)
 

Gieliovd

Forumguru
100 Watt? Dat gaan je armaturen ook leuk vinden...

In de praktijk blijkt die blauwe coating (veredelde glasverf) er binnen no-time af te donderen en dan heb je weer halogeenlampen.

Ik moet altijd lachen om die Chinezen... 5500K lampen... in de specs staat dan 6000K. Je krijgt 350 uur garantie.. oftewel.. niet denderend.
 

hberg

Actief lid
Advertentie is niet helemaal duidelijk inderdaad. Maar 55W is het. Het lijkt trouwens blauw glas te zijn en geen coating maar dat zal de tijd moeten uitwijzen.

Tja en de branduren..... In NL hebben we nooit dusdanige mist dat je ook daadwerkelijk je mistlicht gebruikt. Met parkeren en wat bochten nemen zal ik de 350 uur niet zo snel halen :) Ach we zien wel. Voor die paar euro...
 

MartijnW

Actief lid
Kan iemand mij vertellen of deze lampen als mistlampen problemen geven met de boordcomputer of dat ik dit aan moet laten passen. Ik heb al zitten lezen hier maar kan er niet direct een antwoord op vinden.
 

CDK

Forumguru
@MartijnW, dat kan niemand je garanderen, het zijn "canbus leds" dus ik zou het zo willen omschrijven dat de kans bestaat dat je geen storing krijgt, het verschilt echt per auto, zelfs als er 2 identieke auto's zijn kan het bij de één storingsvrij zijn en bij de ander niet.....
 

MORGANA

Senior Member
Zoals beloofd de How To aangevuld met een foto van in het donker.:D
Ik ben zeer tevreden over het resultaat en denk dat het verblinden niet aan de orde is.
Hoe het in de mist uitpakt ....duister denk ik .....haha..geen idee :pieker:
Wil alleen nog via VCDS de ComeHome en LeafHome functie van de xenon's op de mistlampen laten zetten.
 
Laatst bewerkt:

MORGANA

Senior Member
IRL ??
Als je het plaatje bekijkt komt het beter in de buurt dan het origineel.
Bij de mistlampen zie je een iets of wat blauwere gloed dan de xenon's en de DRL's een meer paarse gloed.
H8_(24).JPG
Maar voor mij mag ie zo hoor. :)
 

030

Forumguru
In Real Life.

Vanaf een foto altijd lastig te beoordelen, maar zo op het eerste gezicht ziet het er prima uit. En inderdaad; misschien net even te blauw.
 
Bovenaan Onderaan