HOWTO: O3 interieur/exterieur verlichting vervangen door LED

Frank C

Forumguru
Kleurtemperaturen matchen ("blauw vs geel") tussen xenon en Led's is heel lastig. Bovendien zit op Led's een grotere tolerantie, dus zelfs als de verpakking dezelfde Tk aangeeft blijft het lastig. Ziet er helemaal niet verkeerd uit hoor :thumbsup:
 

vandenbogerd

Nieuw lid
had ook wel graag het LED verhaal gelezen ivm de RS-mistlampen.

heb alles vervangen in het interieur via de how to, maar... de lichtjes van de achterste passagiers in het (panorama)dak zitten nu wel heel los in het dak. ik weet niet of dat nu al zo was of ik ze beiden heb geforceerd met er uit te halen.

nog iemand met deze ervaring?

Heb je dit opgelost gekregen @Hans_RS ? Ben net terug binnen na dezelfde howto te volgen. Resultaat is super, maar losse lampjes kreeg ik niet direct goed in orde...

Mistlampen zijn het volgende!
 

Hans_RS

Forumguru
Wel euh. Ik wacht al 2 maanden op de verzekeringen. Mijn wagen is getroffen door (zware) hagelschade, net zoals 60000 andere auto's in de regio. Dus ik wacht met mods/upgrades tot ik weet of ze m'n wagen nog herstellen of niet ;)
 

Hans_RS

Forumguru
gemaakt? dat er om te beginnen al eens een expterise gedaan wordt. dat is voor 27/08 na lang aandringen. eerst gingen ze mij een afspraak aansmeren voor november :banghead:
 

CDK

Forumguru
Dat is echt schaamteloos van die maatschappij zeg! Pfffff ik snap best dat je even moet wachten als er zoveel auto's schade hebben, maar dit is wel heel extreem!
 

ertromp

Forumguru
:ot:
expertisebureau's doen honderden wagens per dag en krijgen het nog niet rond gewerkt blijkbaar...
Ik sprak afgelopen week nog een "uitdeuker" hier uit de regio Apeldoorn (NL) maar hij en collega's hier uit de plaats gaan zelfs al naar BE om hagelschade weg te werken. Veel gebeurt volgens het principe uitdeuken zonder spuiten.
Zo zijn ze bezig op terreinen waar blijkbaar honderden nieuwe Honda's getroffen zijn door hagelschade.
Ze worden wel weer als nieuw verkocht begreep ik met als actie slogan "Hagelnieuw"
 

VWim

Forumguru
Dat is echt schaamteloos van die maatschappij de natuur zeg! Pfffff ik snap best dat je even moet wachten als er zoveel auto's schade hebben, maar dit is wel heel extreem!


Inderdaad te belachelijk voor woorden dat moedertje natuur zoveel schade heeft veroorzaakt dat het simpelweg niet meer binnen een redelijke termijn is weg te werken... Vergeet niet dat het in de landen ook nog vakantietijd is, hetgeen spoedige verwerking ook nog eens in de weg staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan