We zullen zien als die ook 170.000+ km's heeft gedraaid. Wat ik vanmorgen voorbij zag komen op de offerte die ik kreeg op iets Japans met voldoende ruimte (850kg, 112pk met turbo).![]()
Dan is denk ik niet meer in mijn bezit. Maar wie weet.
We zullen zien als die ook 170.000+ km's heeft gedraaid. Wat ik vanmorgen voorbij zag komen op de offerte die ik kreeg op iets Japans met voldoende ruimte (850kg, 112pk met turbo).![]()
Voorpret is de halve pret. Lekker lang er van genieten.Dit duurt al zolang weg doen of niet??!!![]()

Haha ja dat is waar, daarom heb ik de Kodiaq met de langste levertijd besteldVoorpret is de halve pret. Lekker lang er van genieten.
Zal alleen geen Fransman hier op de stoep komen staan.![]()

Zou ik ook niet doen hoor! Onbetrouwbare hokken alleen maar elektronische storingen etc.etc.Zal alleen geen Fransman hier op de stoep komen staan.![]()

Kortzichtig, je weet niet wat wat kwaliteit is.Zal alleen geen Fransman hier op de stoep komen staan.![]()

Dat lees is ook op diverse reviews van de bekende websites. Maar mijn eigen ervaring in verschillende auto's met cvt laat dat algemene beeld niet zien. Enorm relaxed rijden is het in een stille auto."Stekkeren" lijkt me wel wat op termijn,maar de aandrijving door de CVT is voor mij een afknapper/no go! Op benzine begint dat te 'loeien' en dat houdt pas op wanneer je het gas (gedeeltelijk) loslaat.
![]()