Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
Geeft allemaal niets en is zelfs leuk. Maar weten wanneer het leuk genoeg is geweest, is dan ook van belang ;) Het hoeft niet fout te gaan wanneer een ieder zich daarvan bewust is en navenant handelt.
 

leon-cupra

Forumguru
Sprak dit weekend mijn broer. Hij verwacht voor zijn vriendin binnen een paar maand een Touran. Hij dacht eraan om zijn O3 RS terug in te ruilen voor iets kleiner (de familieritjes zullen toch in de Touran gebeuren). Eerste wagen waar hij aan dacht was de Polo Gti :jaja:
En eigenlijk ook niet zodanig gek. Je kan er nog steeds met 5 in, je hebt nog steeds 4 deuren, veel vermogen, veel luxe maar niet de zo een lompe grote wagen. Alleen een RS inruilen op een Gti, financieel "dom".
 

Rosinfield

† In Memoriam
Valt idd best mee die ruimte. Wij zijn meestal met 1 of 2. Maar een enkele keer met 4 + kind is te doen. Het houdt niet over. Benieuwd hoe het gaat op vakantie. Zal wel lukken met achterbank neer.
 

leon-cupra

Forumguru
Als je met z'n tweetjes alleen op vakantie gaat heb je idd nog de achterbank ofwel een dakkoffer hé
Of je vrouw moet gewoon maar wat minder meedoen. :pardon:
 

s-line

Forumguru
Zou best kunnen, maar het grappige is dat ik met de Peugeot nog de meeste kilometers heb gereden tot nu toe sinds ik nieuwe auto’s rij. En ook tot nu toe ook heerlijke kilometers...zit nu ook weer heerlijk in zuid Italië en gaat weer super met het 3 cilindertje met zijn 4en en een volle bepakking
 

Cordoba

Forumguru
Ben niet de leeftijd van U meneer Menno !
Die tijd begon ik net te lopen en te praten..:pieker::pardon:

Jij bent van de tijd dat je nog danste met een schone meid met een rolletje King in je broekzak....:D
En vandaag de dag doen ze dat met een blauw pilleke
En ik zit daar nu net tussenin...

Hmm, ik lees het al ik loop weer zwaar achter: nog nooit gezien of gehoord dat een blauw pilleke kan dansen, laat staan dat je daarmee gaat dansen. ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@s-line , niets mis met peugeot hoor. ;) De laatste modellen, 3008, 5008, 508 en de nieuwe 208, knap hoor.
En als je hier leest, skoda is ook belange niet meer wat het geweest is :nono:
 
Bovenaan Onderaan