Het grote S3 levertijden topic

Rajackar

Senior Member
OK, net weer even met de dealer gebeld. Het nieuwe model met ander uiterlijk en digitale cockpit wordt volgens hen pas in 2019 leverbaar en dus niet met de MY2019. Het model MY2019 zelf kan pas vanaf week 31 besteld worden.
Ik denk dat ik dus maar ga bestellen :)

Helle

Actief lid
OK, net weer even met de dealer gebeld. Het nieuwe model met ander uiterlijk en digitale cockpit wordt volgens hen pas in 2019 leverbaar en dus niet met de MY2019. Het model MY2019 zelf kan pas vanaf week 31 besteld worden.
Ik denk dat ik dus maar ga bestellen :)

De Digitale cockpit zal dit jaar nog te krijgen zijn in de Superb.
Hebben ze toch gezegd tijdens het autosalon van Geneve.
Zal wel nog met het huidige model te krijgen zijn.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rajackar

Senior Member
De Digitale cockpit zal dit jaar nog te krijgen zijn in de Superb.
Hebben ze toch gezegd tijdens het autosalon van Geneve.
Zal wel nog met het huidige model te krijgen zijn.
Hmm de dealer zij vrij duidelijk dat ze hem voorlopig niet verwachten en waarachijnwaar pas in 2019.
Maar aangezien in nu moet gaan bestellen voor een nieuwe lease auto komt ie voor mij sowisos te laat helaas. Had het heel graag gehad maar meer dan een paar weken uitstel gaat niet lukken.

Bij mij zat er tussen de productie en de levering aan de concessie 5 dagen.
Echter zal het aanvragen van de nummerplaat,... ook nog wel wat tijd kosten.

3 weken zal er niet ver naast zitten.

Rajackar

Senior Member
Cool! Ik hoop dat het snel gaat voor je ;)

Voor mij het is het bestel proces gestart.
Er komt een full option Sportline business 1.4 ACT DSG, Black Magic met de 19'' vega velgen.
Kan ook echt niet wachten.

RefleCs

Forumguru
Ik vind die velgen voor de sportline die beiden aangeboden worden in NL niet mooi.... De rest van de auto zou ik zo voor tekenen!

Rajackar

Senior Member
Ik vind die velgen voor de sportline die beiden aangeboden worden in NL niet mooi.... De rest van de auto zou ik zo voor tekenen!
Tja, smaken verschillen. Ik vind deze vega verlgens fantastisch.
In de configurator kun je overigens wel andere velgen kiezen.

Ik vind het jammer dat ventilatie geen optie is in de sportstoelen. Dat was wel echt fijn in mijn vorige Superb.

RefleCs

Forumguru
De sportstoelen is wel de betere keuze. Ik vind de standaard stoelen wat te weinig zijdelingse steun geven. De vega's zijn zeker de betere keuze. Hoe PON heeft kunnen verzinnen om die platinum 18" velgen er default onder te gooien...... Als ze nou koper hadden gadaan dan had het nog bij wat exterieur kleuren gepast maar dit... dit vloekt bij nagenoeg elke kleur.

Rajackar

Senior Member
De sportstoelen is wel de betere keuze. Ik vind de standaard stoelen wat te weinig zijdelingse steun geven. De vega's zijn zeker de betere keuze. Hoe PON heeft kunnen verzinnen om die platinum 18" velgen er default onder te gooien...... Als ze nou koper hadden gadaan dan had het nog bij wat exterieur kleuren gepast maar dit... dit vloekt bij nagenoeg elke kleur.
Ja, die 18'' velgen zijn niet echt mooi.
Ben het met je eens dat de sport stoelen wel echt iets toe voegen. De standaard stoelen zitten lekker maar bieden niet super veel steun als je wat sportiever rijdt. Bij de sportline is het dus wel een hele prettige toevoeging.
Ik kan niet wachten tot de wagen er is :)
Jammer dat het digitale dashboard nog niet leberbaar is op de Superb.

Horkje

Forumguru
Ja, die 18'' velgen zijn niet echt mooi.

Hoe PON heeft kunnen verzinnen om die platinum 18" velgen er default onder te gooien...... Als ze nou koper hadden gadaan dan had het nog bij wat exterieur kleuren gepast maar dit... dit vloekt bij nagenoeg elke kleur.

Heb eigenlijk bijna nooit zo’n niet matchende combinatie gezien.

En de meerprijs voor die Vega’s was echt een lachertje.... persoonlijk vind ik het juist heel mooi dat de kleur van de auto Quarts Grey terug komt in de velg.

Wel benieuwd hoe ze er over een paar jaar uit zien. Schijnt dat het polished uiteindelijk wit uit kan slaan (corrosie onder de blanke laag).

@Rajackar succes nog even met wachten!

RefleCs

Forumguru
Ik heb nu een business grey SIII met de pegasus antraciet (ook met polished delen) en ik heb nergens last van. Ik ben als opvolger aan het kijken naar een steel grey SIII maar ik vind beide velgen niet smoelen bij die kleur.

Rajackar

Senior Member
Ik heb nu een business grey SIII met de pegasus antraciet (ook met polished delen) en ik heb nergens last van. Ik ben als opvolger aan het kijken naar een steel grey SIII maar ik vind beide velgen niet smoelen bij die kleur.
Ik vind persoonlijk de vega wel bij steel grey passen. Ik wilde hem zelfs zo bestellen maar dat mocht niet van de lease maatschappij omdat het officieel geen metallic lak is.

Bovenaan Onderaan