Het grote S3 levertijden topic

S_Dirk

Nieuw lid
28 februari bestelt bij de dealer door leasebedrijf (Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7) en kreeg deze week een update dat levering verlaat is. Productie gepland in week 16 - levering 18 mei.

Skoda Superb Combi - Ambition Business 1.6 - DSG7
- TechPakket
- SunGlass
- 17" Stratos velgen

Afgelopen donderdag een update ontvangen van de dealer. Auto zou reeds in Leusden moeten staan (hoe lang was onbekend) en zou deze week richting de dealer moeten gaan. Aflevering zou voor 18 mei realiseerbaar moeten zijn en mogelijk iets sneller.
 
Laatst bewerkt:

ConCat

Nieuw lid
Zeker, een ruime 7 weken is behoorlijk snel. Zeker als je meeneemt dat je een DSG hebt en dat dit vaak tot een langere levertijd leidt.
 

ljo13

Lid
Dat geeft mij goede hoop voor mijn leverering. Veel plezier met de auto @Skodadriver 1990

Klopt, het lijkt vlot te lopen momenteel. De mijne besteld op 14 maart en sinds vorige week vrijdag (27 april) staat hij op "in productie". Ook met DSG. Er staat nog geen geschatte leverdatum maar met een beetje geluk staat de mijne er binnen enkele weken. :yeehaa:
 

ConCat

Nieuw lid
@ljo13; klinkt goed, ik heb besteld op 07-03. Waarschijnlijk stomme vraag, maar ben benieuwd waar je hebt gezien dat je auto 'in productie' is.
 

Rajackar

Senior Member
Hmm, zie net dat mijn spamfilter een bericht van de dealer achter gehouden heeft. Ze wachten op mijn bevestiging. Weer een week verspild...
 

Jrtt

Forumguru
Hmm, zie net dat mijn spamfilter een bericht van de dealer achter gehouden heeft. Ze wachten op mijn bevestiging. Weer een week verspild...

Een belletje is naar mijn idee een stuk netter! Zeker als ze een week niks van de klant horen... Helaas.
 

Rajackar

Senior Member
Een belletje is naar mijn idee een stuk netter! Zeker als ze een week niks van de klant horen... Helaas.
Ja, dat zou ik ook zeggen. Maar net gebeld omdat het tech pakket niet leverbaar zou zijn tegen de prijs in de bestelling.
Ik vertel ze netjes dat het nog op de prijslijst staat en in de configurator. Gaat hij met mij aan de telefoon kijken en kan het toch besteld worden. Hij was enorm verbaasd :S
Ook typisch: Vlak voor de bestelling: levering waarschijnlijk eind juni.
Na de bestelling: Levering verwacht op zijn vroegst half augustus.
Er veranderd ook niets in auto land.
 
Bovenaan Onderaan