Het grote S3 levertijden topic

Klopt inderdaad, en de voorkant is iets anders:

Nieuw
skoda-superb-fl.jpg

Oud
1_Skoda-Superb-3.jpg

Voor het eerst digitale instrumenten en LED-koplampen.

Rajackar

Senior Member
Ja hoor dat kan wel, ik heb mijn Kodiaq ook laten ombouwen van analoge klokken naar een Active Info Display :jaja:
Heb je dat mee laten bestellen of later laten doen?
Ik zou het liefste vandaag nog bestellen maar volgens mij moet ik voor deze optie wachten tot eind volgende week om het te kunnen bestellen.

Horkje

Forumguru
Ik zou het liefste vandaag nog bestellen maar volgens mij moet ik voor deze optie wachten tot eind volgende week om het te kunnen bestellen.

Als twee weken extra wachten je ook het MY19 model oplevert zou ik het wachten wel voor lief nemen zodat je de net nieuwere grill en koplamp vorm hebt.

Qua digitaal dashboard, dat kan nu op huidige nieuwe modellen achteraf gerealiseerd worden maar dat heeft Corné als ervaringsdeskundige al aangegeven.......

Rajackar

Senior Member
Als twee weken extra wachten je ook het MY19 model oplevert zou ik het wachten wel voor lief nemen zodat je de net nieuwere grill en koplamp vorm hebt.

Qua digitaal dashboard, dat kan nu op huidige nieuwe modellen achteraf gerealiseerd worden maar dat heeft Corné als ervaringsdeskundige al aangegeven.......
Ah ok, ik vroeg me nog even af of dat dus achteraf was of niet. Maar duidelijk zo.
Ik wacht inderdaad nog even met bestellen. Net de fleet beheerder gesproken. Vanaf het moment dat de dealer een offerte kan maken kan ik direct met die offerte gaan bestellen.
Dan komt er een full option Superb Sportiline Business.
Ik rij nu tijdelijk een BMW 2 serie en ik kan niet uitleggen hoe enorm ik mijn Superb (2016) mis.

Dus mijn superb (besteld maart 2018) kan achteraf een digitaal display ingebouwd worden? en €€€???

• Leuk
Waarderingen: CDK

Helle

Actief lid
Dan komt er een full option Superb Sportiline Business.

Is die Sportline Business niet enkel voor Nederland?
In België hebben we enkel een Business bij VW, zoals de Passat.
Onlangs las ik dat er in Engeland een Sportline Plus (met ook extra opties) zou uitkomen.
Jammer dat ze in België geen Plus of Business pakket hebben voor de Sportline, want met al de opties die ik erbij wil, is een Sportline Combi 1.4 TSI ACT zelfs duurder dan een L&K Combi 1.8 TSI

BramBam

Forumguru
Er staan nieuwe Superb prijslijsten (per 1 mei 2018) op de Skoda website (NL).
Tja, zeker weten doe je het nooit maar het is goed om te horen.
Net even de dealer aan de telefoon gehad en vanaf eind volgende week is de 2019 versie te bestellen met de nieuwe opties. Ik wacht dus nog heeeeeel even ;)

Er staan nieuwe Superb prijslijsten (per 1 mei 2018) op de Skoda website (NL). Betreft nog niet de facelift en niet de MY2019 uitvoering. Dus geen Digitaal Dashboard, geen 1.5TSI, geen gewijzigd front.

Rajackar

Senior Member
Is die Sportline Business niet enkel voor Nederland?
In België hebben we enkel een Business bij VW, zoals de Passat.
Onlangs las ik dat er in Engeland een Sportline Plus (met ook extra opties) zou uitkomen.
Jammer dat ze in België geen Plus of Business pakket hebben voor de Sportline, want met al de opties die ik erbij wil, is een Sportline Combi 1.4 TSI ACT zelfs duurder dan een L&K Combi 1.8 TSI

Ik durf het niet te zeggen. In NL is er de sportline business met een behoorlijk compleet pakket.

Er staan nieuwe Superb prijslijsten (per 1 mei 2018) op de Skoda website (NL).

Er staan nieuwe Superb prijslijsten (per 1 mei 2018) op de Skoda website (NL). Betreft nog niet de facelift en niet de MY2019 uitvoering. Dus geen Digitaal Dashboard, geen 1.5TSI, geen gewijzigd front.

Hmm, volgens de dealer zouden de MY2019 opties vanaf eind volgende week te bestellen moeten zijn. Ik zal nog eens dubbel checken of dat inderdaad om het digitale dashboard gaat. Dat is voor mij het blangrijkste, maar ook weer geen maanden extra wachten waard. Mag ik vragen waar jij de info vandaan hebt?

Bovenaan Onderaan