Het grote S3 levertijden topic

benderke

Actief lid
Er komt nergens een firmanaam op hoor (mijn werkgever geeft de voorkeur aan anonieme wagens).

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Ik dacht dag het een bedrijfslogo was ;) l&k fucking nice!

Mocht die l&k in 1.6 mogelijk geweest zijn had'k daar ook mss voor kunnen kiezen... Bij mij wordt het een greenline, met 'mooie velgen'

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ugeken

Lid
Vorige week besteld (BE):

Combi Style 1.6 DSG
Pack GPS
Pack Premium
Parkeersensoren V&A
Canton
Sunset

Levering verwacht half juli/ begin augustus

Stilletjes aan beginnen aftellen, hij mag beginnen komen. De bestelling dateert van begin maart... Was eerst voorzien half juli, volgens de info van enkele weken geleden verschoven naar half augustus.

knud

Nieuw lid
Begin juli heb ik de S3 combi Style 1.6 greenline besteld als lease wagen (BE) met de helaas niet zo fraaie Drakon velgen.

- pack GPS, comfort en premium
- afneembare trekhaak
- travel assist
- lederen zetels
- business grey.

levering ... februari 2017. argh.
In de garage hadden ze bij prijsvraag op eind mei, levering eind september gezegd. 4 maand. Bij bestelling plots 7 maand. Leuk is dat.

geduld is een mooie deugd... zeggen ze :)

benderke

Actief lid
Begin juli heb ik de S3 combi Style 1.6 greenline besteld als lease wagen (BE) met de helaas niet zo fraaie Drakon velgen.

- pack GPS, comfort en premium
- afneembare trekhaak
- travel assist
- lederen zetels
- business grey.

levering ... februari 2017. argh.
In de garage hadden ze bij prijsvraag op eind mei, levering eind september gezegd. 4 maand. Bij bestelling plots 7 maand. Leuk is dat.

geduld is een mooie deugd... zeggen ze :)

Ik heb ook begin juni besteld - identieke configuratie behalve: geen trekhaak (was niet mogelijk bij greenline zei de verkoper??) ; alcantara leder ; virtual peddle koffer ; ook optie voor smart light + lane assist enzo.

Mij was initieel ook gezegd levering na 3 maand (augustus dus) en na bestelling bleek het een dik pak later te zijn...

Waar is de jouwe besteld? De mijne nam te gent)

knud

Nieuw lid
De mijne is bij Debersaques in Destelbergen besteld. Nam in Gent had mij ook gezegd dat een trekhaak niet kon op de greenline, voor Debersaques ging het wel, al rekenden ze er wel fors voor door.

benderke

Actief lid
De mijne is bij Debersaques in Destelbergen besteld. Nam in Gent had mij ook gezegd dat een trekhaak niet kon op de greenline, voor Debersaques ging het wel, al rekenden ze er wel fors voor door.

Ik zal binnenkort eens bellen nr de nam garage dan... Bij mij is het een leasing werd door lease bij nam besteld ; woon zelf in Destelbergen en Debersaques was voor mij eigenlijk makkelijker.

Toevallig ook een prijskaartje van die trekhaak (800€ gok ik?)

Ik vind dat ik al lang moet wachten ...

mvdb

Nieuw lid

Hier ook bij Debersaques besteld. Tevreden van de service tot nog toe, maar levertermijn is inderdaad wat anders. Wacht ondertussen al 8 maand en nog zelfs geen productie datum gekregen.
Ik moet wel zeggen dat ook bij mij bij offerte (eind december) een levering werd aangegeven van midden mei - maar dat dat bij bestelling (begin januari) ineens augustus is geworden.
Soit, heb wel het gevoel dat ook zij met handen en voeten zijn gebonden maar hun klanten steeds vriendelijk te woord staan.

krisps

Nieuw lid
Hallo,
ik heb begin juni superb combi greenline ambition besteld (leasewagen bij Rietje Antwerpen)
- pack comfort en pack GPS
- Leder
- trekhaak
- travel assist
- zilver dakrails
- quartz grey
levering beloofd voor begin december.
nog lang wachten dus....

Vandaag een update gekregen over de levering: de wagen zou bij de invoerder zijn aangekomen... We zitten nu (eindelijk) in de laatste rechte lijn... Nog een paar weken en het wachten is voorbij!

Ter herinnering, het gaat om een Combi L&K met pack L&K (België), besteld op 29 feb. Levering stond initieel op 17 Januari 2017!

sandervdw

Actief lid
Vandaag een update gekregen over de levering: de wagen zou bij de invoerder zijn aangekomen... We zitten nu (eindelijk) in de laatste rechte lijn... Nog een paar weken en het wachten is voorbij!

Ter herinnering, het gaat om een Combi L&K met pack L&K (België), besteld op 29 feb. Levering stond initieel op 17 Januari 2017!
Bij D'ieteren moet je nu nog zo'n 2 weken tellen hoor. Ik heb bijna exact dezelfde wagen een maand eerder besteld en de mijn staat ondertussen een weekje bij de dealer. Maar het zal in elk geval niet januari 2017 worden ;).

Bij D'ieteren moet je nu nog zo'n 2 weken tellen hoor. Ik heb bijna exact dezelfde wagen een maand eerder besteld en de mijn staat ondertussen een weekje bij de dealer. Maar het zal in elk geval niet januari 2017 worden ;).
Een paar weken dus ;)

Maar vergeleken met wat al gepasseerd is (én met de initiële levertijd) zijn dat peanuts :)

dirkr

Senior Member
Een paar weken moet niet altijd hoor :)
Mijn laaste nieuws is dat hij bij D'ieteren (import) aankomt op 17/8 en zou tegen 26/8 geleverd kunnen worden omdat het 5 werkdagen duur om de wagen bij de dealer af te leveren (toch wel een km verder :deuk:)

Zal ook afhangen van hoe druk de dealer is met uitleveren natuurlijk en het feit dat ze geen wagens afleveren op zaterdag..
Benieuwd of ze hun schema kunnen aanhouden :tongue:

Een paar weken moet niet altijd hoor :)
Mijn laaste nieuws is dat hij bij D'ieteren (import) aankomt op 17/8 en zou tegen 26/8 geleverd kunnen worden omdat het 5 werkdagen duur om de wagen bij de dealer af te leveren (toch wel een km verder :deuk:)

Zal ook afhangen van hoe druk de dealer is met uitleveren natuurlijk en het feit dat ze geen wagens afleveren op zaterdag..
Benieuwd of ze hun schema kunnen aanhouden :tongue:
Mijn dealer spreekt van de week van 16 augustus... Hopelijk is dat weer met het nodige voorbehoud en staat hij er dus vroeger :)
@sandervdw is er bij jou al een datum vastgelegd dat je hem kan ophalen?

Bovenaan Onderaan