Er komt nergens een firmanaam op hoor (mijn werkgever geeft de voorkeur aan anonieme wagens).Nice - welke firma pronkt op de zijkant? Leuke velgen btw...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Er komt nergens een firmanaam op hoor (mijn werkgever geeft de voorkeur aan anonieme wagens).Nice - welke firma pronkt op de zijkant? Leuke velgen btw...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij bedoeld het l&k embleem volgens mij...Er komt nergens een firmanaam op hoor (mijn werkgever geeft de voorkeur aan anonieme wagens).
Er komt nergens een firmanaam op hoor (mijn werkgever geeft de voorkeur aan anonieme wagens).
Vorige week besteld (BE):
Combi Style 1.6 DSG
Pack GPS
Pack Premium
Parkeersensoren V&A
Canton
Sunset
Levering verwacht half juli/ begin augustus
Begin juli heb ik de S3 combi Style 1.6 greenline besteld als lease wagen (BE) met de helaas niet zo fraaie Drakon velgen.
- pack GPS, comfort en premium
- afneembare trekhaak
- travel assist
- lederen zetels
- business grey.
levering ... februari 2017. argh.
In de garage hadden ze bij prijsvraag op eind mei, levering eind september gezegd. 4 maand. Bij bestelling plots 7 maand. Leuk is dat.
geduld is een mooie deugd... zeggen ze![]()
De mijne is bij Debersaques in Destelbergen besteld. Nam in Gent had mij ook gezegd dat een trekhaak niet kon op de greenline, voor Debersaques ging het wel, al rekenden ze er wel fors voor door.
De mijne is bij Debersaques in Destelbergen besteld. Nam in Gent had mij ook gezegd dat een trekhaak niet kon op de greenline, voor Debersaques ging het wel, al rekenden ze er wel fors voor door.
Bij D'ieteren moet je nu nog zo'n 2 weken tellen hoor. Ik heb bijna exact dezelfde wagen een maand eerder besteld en de mijn staat ondertussen een weekje bij de dealer. Maar het zal in elk geval niet januari 2017 wordenVandaag een update gekregen over de levering: de wagen zou bij de invoerder zijn aangekomen... We zitten nu (eindelijk) in de laatste rechte lijn... Nog een paar weken en het wachten is voorbij!
Ter herinnering, het gaat om een Combi L&K met pack L&K (België), besteld op 29 feb. Levering stond initieel op 17 Januari 2017!
Een paar weken dusBij D'ieteren moet je nu nog zo'n 2 weken tellen hoor. Ik heb bijna exact dezelfde wagen een maand eerder besteld en de mijn staat ondertussen een weekje bij de dealer. Maar het zal in elk geval niet januari 2017 worden.
Mijn dealer spreekt van de week van 16 augustus... Hopelijk is dat weer met het nodige voorbehoud en staat hij er dus vroegerEen paar weken moet niet altijd hoor
Mijn laaste nieuws is dat hij bij D'ieteren (import) aankomt op 17/8 en zou tegen 26/8 geleverd kunnen worden omdat het 5 werkdagen duur om de wagen bij de dealer af te leveren (toch wel een km verder)
Zal ook afhangen van hoe druk de dealer is met uitleveren natuurlijk en het feit dat ze geen wagens afleveren op zaterdag..
Benieuwd of ze hun schema kunnen aanhouden![]()
@sandervdw is er bij jou al een datum vastgelegd dat je hem kan ophalen?Bij D'ieteren moet je nu nog zo'n 2 weken tellen hoor. Ik heb bijna exact dezelfde wagen een maand eerder besteld en de mijn staat ondertussen een weekje bij de dealer. Maar het zal in elk geval niet januari 2017 worden.