Belgie - 2.0 150pk DSG L&K met o.a. open dak/ trekhaak/...België/Nederland? En wat voor config?
Belgie - 2.0 150pk DSG L&K met o.a. open dak/ trekhaak/...België/Nederland? En wat voor config?
Begin zo stilaan te vermoeden dat de combinatie 2.0TDI met DSG de bottleneck is. Was bij mijn huidige VW Caddy Maxi ook het geval.Belgie - 2.0 150pk DSG L&K met o.a. open dak/ trekhaak/...
Begin zo stilaan te vermoeden dat de combinatie 2.0TDI met DSG de bottleneck is. Was bij mijn huidige VW Caddy Maxi ook het geval.
Productie eind september zou kunnen, maar gok eerder op begin oktober. De mijne (zelfde config) is 29/2 besteld en zou begin september gemaakt worden.Mij even voorstellen, mijn naam is Tom en ik heb ook een Superb besteld.
Config
2.0 TDI DSG
Style met de nodige packs, sfeer verlichting, automatische koffer,...
Toch maar eens naar de invoerde gemaild.
De wagen is besteld 4/04, ze konden er nog geen definitieve datum op plakken.
omdat er nog geen productiedatum beschikbaar was.
Maar hij sprak toch van eind September... Joy... Nu rij ik met aanloopwagen ... Ford focus met enige optie gps...
Welkom, maar liever even eigen topic aanmaken in sectie " meet en greet "Mij even voorstellen, mijn naam is Tom en ik heb ook een Superb besteld.
Config
2.0 TDI DSG
Style met de nodige packs, sfeer verlichting, automatische koffer,...
Toch maar eens naar de invoerde gemaild.
De wagen is besteld 4/04, ze konden er nog geen definitieve datum op plakken.
omdat er nog geen productiedatum beschikbaar was.
Maar hij sprak toch van eind September... Joy... Nu rij ik met aanloopwagen ... Ford focus met enige optie gps...
Das ieder zen smaak eWat een lelijke velgen zeg
Hi again,
Ik mag donderdag 28 juli om 10 uur mijn auto gaan afhalen bij de garage
Besteld op 18 april, geproduceerd in de week van 6 juni! Dus toch op een dikke 3 maand geleverd!
BelgiëBelgië of Nederland?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hi again,
Ik mag donderdag 28 juli om 10 uur mijn auto gaan afhalen bij de garage
Besteld op 18 april, geproduceerd in de week van 6 juni! Dus toch op een dikke 3 maand geleverd!
De l&k firma zo te zien! Die kleine extra accenten op de l&k maken hem toch echt af.... Nice car!!Nice - welke firma pronkt op de zijkant? Leuke velgen btw...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk