Het grote S3 levertijden topic

Draadloos laden verloopt heel traag trouwens. Ik schat dat de smartphone bijna 3 uur in de lader moet liggen om volledig op te laden als de batterij bijna leeg is
Niet als je QI module hebt met meer dan 1 Coil. Met 2 of 3 gaat beter.
Op dx.com voor een prikkie te bestellen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

benderke

Actief lid
Of je koopt een cover die het ondersteund. Zelf ikea heeft die dingen tegenwoordig voor een iPhone.

Die covers zijn naar mijn mening aartslelijk en lomp... Misschien dat ik wel zoiets koop om er achteraan op te plakken, maar ideaal lijkt me dat niet. Wie andere tips heeft (behalve een lompe cover) => altijd welkom

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dirkr

Senior Member
Die covers zijn naar mijn mening aartslelijk en lomp... Misschien dat ik wel zoiets koop om er achteraan op te plakken, maar ideaal lijkt me dat niet. Wie andere tips heeft (behalve een lompe cover) => altijd welkom

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ben er ook geen fan van (bulky, lelijk,..) maar wou maar aantonen dat het niet volledig afhangt of je telefoon het ondersteund. Er zijn altijd alternatieven :) Iets zoals een mobilepal ultraslim cover/bumper vind ik dan weer aanvaardbaar.
Anders zal het wachten zijn op de iphone 7 of 8 ;)

Jan A

Actief lid
Ben er ook geen fan van (bulky, lelijk,..) maar wou maar aantonen dat het niet volledig afhangt of je telefoon het ondersteund. Er zijn altijd alternatieven :) Iets zoals een mobilepal ultraslim cover/bumper vind ik dan weer aanvaardbaar.
Anders zal het wachten zijn op de iphone 7 of 8 ;)
Dat fruit volgt toch een ander protocol dan Qi? Volgens mij kan je dan blijven wachten op een nieuwe iPhone die Qi ondersteunt, hoor.

Bart81

Forumguru
Nou, mij auto staat nog bij de dealer en wordt pas over 4 weken afgeleverd, maar is in feite afleverklaar. De Sirius velgen zitten eronder, type aanduiding is weggehaald, en de witte led mistlampen zijn gemonteerd. Nu eerst nog ff langs het inbouwstation om een Alpine subwoofer met versterker aan te laten sluiten op het bestaande Canton systeem
Hoe hebben ze type aanduiding eraf gehaald?

Stevo

Lid
Garage. Was een eis voor levering.
Maar ik weet van vrienden dat het zo werkt.
Misschien zijn er nog andere mogelijkheden.

Stevo

Lid
Ondertussen uw superb al beetje uitgetest??:tegek::yeehaa: Zalige wagen toch...

@Bartjanssens Ik ben er mee op reis :).
Vrijdag heb ik er al 1500km op staan. En tegen dan kan ik full pull gaan. :)

Ondertussen het beeste na 800km toch ook al wel laten werken. En het is idd erg aangenaam die motor.
Waar ik gewoon was om met mijn diesel niets meer te verwachten na 3500t/min, begint het hier nu pas eigenlijk.

En verder is quasi alles aanwezig he. Trekhaak heeft ook al zijn dienst bewezen voor de fietsendrager.
Parkeerhulp, camera, ACC, allemaal top.

Geventileerde stoelen is ook hemels! Geen zweetreten meer.

Gewoon top! Een tevreden man!

Bart81

Forumguru
@Bartjanssens Ik ben er mee op reis :).
Vrijdag heb ik er al 1500km op staan. En tegen dan kan ik full pull gaan. :)

Ondertussen het beeste na 800km toch ook al wel laten werken. En het is idd erg aangenaam die motor.
Waar ik gewoon was om met mijn diesel niets meer te verwachten na 3500t/min, begint het hier nu pas eigenlijk.

En verder is quasi alles aanwezig he. Trekhaak heeft ook al zijn dienst bewezen voor de fietsendrager.
Parkeerhulp, camera, ACC, allemaal top.

Geventileerde stoelen is ook hemels! Geen zweetreten meer.

Gewoon top! Een tevreden man!
Hoeveel kilometer gedaan met eerste naftbak?

mvdb

Nieuw lid
Zijn er nog mensen die besteld hebben vóór Februari 2016 en nog geen levering hebben?
Mijn Skoda Superb HB Style 2.0 150PK (diesel) staat momenteel gepland voor 15 September...dat is 8 maand.
Ja hoor... Hier besteld op 5 januari. Levering voorzien voor midden augustus.
Al vrees ik dat het nog zal uitlopen. Is nog niets van te zien in de productieplanning...
Hiermee maakt Skoda echt geen goeie indruk... is de eerste - maar hierdoor misschien ook wel de laatste.

RefleCs

Forumguru
Ja hoor... Hier besteld op 5 januari. Levering voorzien voor midden augustus.
Al vrees ik dat het nog zal uitlopen. Is nog niets van te zien in de productieplanning...
Hiermee maakt Skoda echt geen goeie indruk... is de eerste - maar hierdoor misschien ook wel de laatste.

België/Nederland? En wat voor config?

Bovenaan Onderaan