@PetePan mooie bak hoor. gefeliciteerd.
Je handtekening kun je ook weer updaten
Waarom heb ik toch een L&K besteld... Het is duidelijk dat de problemen zich nu enkel nog voor L&K's voordoen... Hopelijk komt daar - zoals D'Ieteren voorspelde - snel verandering in!Kleine update, mijn Skoda Superb Combi 2.0TDI Style Businessline staat gepland voor productieweek 16. Dan zou de auto in week 18 bij de dealer staan en plusminus in week 20 zou de aflevering kunnen plaatsvinden.
Besteld in de eerste week van februari 2016.
De configuratie:
- Skoda Superb Combi 2.0TDI (6v)Style Businessline
- Metallic lak Lava Blue
- Panoramisch schuif/kanteldak
- Sunset
- Led interieurpakket
- Wegklapbare trekhaak (af fabriek)
- Lichtpakket incl. lane assist
- Hill Hold Control
- Travel Assist
Helaas zal de auto pas in augustus worden uitgeleverd.
Eerste keer dat ik dit hoor, maar dat zou wel de info die ik bij d'ieteren kreeg verklaren. Zij zeiden dat er vanaf MY17 'misschien wel veranderingen zouden kunnen zijn', en dat ze daarover met skoda in gesprek waren.Ik heb vandaag van een ex skoda dealer gehoord dat de invoerder in Belgie D' Ieteren een afspraak had met Skoda voor 59 L&K 's dit jaar af te nemen. Dus dat er 1,1 auto per week zou gemaakt worden voor Belgie van de L&K. Maar dat de verkoop zo een succes is van 3 tal L&K's per week. Dat ze daardoor ook leverproblemen zou hebben. De invoerder zou nu aan het proberen zijn of ze plaatsen kunnen overnemen van andere landen waar de L&K minder verkoopt als verwacht.
Heeft nog iemand dit verhaal gehoord?
Leuk! Kan je iets meer vertellen over die subwoofer die je gaat aansluiten?Nou, mij auto staat nog bij de dealer en wordt pas over 4 weken afgeleverd, maar is in feite afleverklaar. De Sirius velgen zitten eronder, type aanduiding is weggehaald, en de witte led mistlampen zijn gemonteerd. Nu eerst nog ff langs het inbouwstation om een Alpine subwoofer met versterker aan te laten sluiten op het bestaande Canton systeem
@S-coda, is dit bij Versluis in Zoetermeer?Nou, mij auto staat nog bij de dealer en wordt pas over 4 weken afgeleverd, maar is in feite afleverklaar. De Sirius velgen zitten eronder, type aanduiding is weggehaald, en de witte led mistlampen zijn gemonteerd. Nu eerst nog ff langs het inbouwstation om een Alpine subwoofer met versterker aan te laten sluiten op het bestaande Canton systeem
Bekijk bijlage 49661 Bekijk bijlage 49663 Mijn auto staat inmiddels ook bij de dealer. Deze is besteld op 5 feb, en afgelopen week dus afgeleverd bij de dealer. Heb een 1.6 h6 style business line met ACC en lichtpakket. Nu nog een maandje overbruggen met me huidige S2.
edit foto's toegevoegd