Het grote S3 levertijden topic

D.A.V.E.

Nieuw lid
Mijn Belgische 150pk DSG Style met Style premium en Style gps packetten is 3 weken vertraagd. Mijn collega, dewelke identiek dezelfde heeft (+ ook packet comfort 2) maar zonder lederen interieur en Canton systeem is al wel geleverd. Dus mijn 'vertraging' moet toegewezen worden aan deze zaken.
We zijn in blijde verwachting.
En wanneer stond hij oorspronkelijk (voor de 3 weken) gepland? :pieker: In verwachting van gelijkaardige BE Superb, dus dit lees ik niet graag :nailbiting:

timdejonge

Actief lid
Mijn Belgische 150pk DSG Style met Style premium en Style gps packetten is 3 weken vertraagd. Mijn collega, dewelke identiek dezelfde heeft (+ ook packet comfort 2) maar zonder lederen interieur en Canton systeem is al wel geleverd. Dus mijn 'vertraging' moet toegewezen worden aan deze zaken.
We zijn in blijde verwachting.

geloof me, het is het wachten wel waard hoor...
Heb eigenlijk zelfde config als jouw, ook het canton systeem en panodak, leder.... en sinds gisteren gelukkige eigenaar...

BBO

Senior Member
Mail gekregen van de dealer dat mijn Superb L&K combi bij hun is aangekomen. Volgende week vrijdag ga ik hem ophalen.

Daarnet "definitieve" productiedatum doorgekregen voor mijn S3 combi 1.4 tsi dsg style: week 22 in productie en 3 weken nadien bij de dealer in België. Dus normaal één van de eerste MY2017, ik ben benieuwd!

BBO

Senior Member
Net eens gaan kijken naar de wagen. Alles wat ik gevraagd heb lijkt erop te zitten: 230V, geventileerde zetels, pano dak, reservewiel... We kunnen beginnen aftellen naar volgende week vrijdag.

BadBert

Forumguru
kijk dat zijn fijne berichten!!!

succes met het wachten nog ;)

collega van mij gaat aankomende donderdag zijn amb bl combi 1.6tdi ophalen.
Geloof niet dat hij verder nog echt bijzondere opties had, geen pano dak iig, business gray, geen leer.
Bestels, eind januari.

BBO

Senior Member
Dat er verschillende L&K's zijn binnen gekomen die vorig jaar zijn besteld tussen augustus en en december. Zowel combi als berline. Naar bestellingen van dit jaar heb ik niet gevraagd.

Vandaag een mail gehad van de dealer. De titel "Uw auto is geboren" :yeah:. Moet nog even naar NL gebracht worden en klaargemaakt. Daar hebben ze de tijd voor want mijn huidige leasecontract loopt af op 12 mei, dus mag hem voor die tijd toch niet afhalen.

Productie stond eigenlijk op week 21. Is een combi style businessline 1.6 tdi dsg in business grey (acc, elektrische stoelen, scheidingsnet, inklapbare trekhaak en sunset). Valt in mijn geval dus alles mee met de wachttijd. Maar ik heb dan ook niet van dat mooie bruine of beige leer (elk voordeel heeft zijn nadeel zei een wijlen voetbalheld..)

RefleCs

Forumguru
Mijne is ook in NL aangekomen. Ik heb helaas nog geen foto's maar hopelijk volgen die snel. Het wachten is bijna over nog iets minder dan 14 daagjes het schijnt even te duren voor de dealer de Eibach set binnen heeft. Eibach had geroepen dat de set voor de betreffende aslast nog niet leverbaar was? (@Antera raar toch?) Maar goed als het goed is staat ie met 14 dagen klaar :D

Besteld begin week 9

Bovenaan Onderaan