Het grote S3 levertijden topic

dirkr

Senior Member
Ah heb dezelfde besteld :)
Wel de 1.6 dsg7, half maart effectief besteld. Verwachte levering eind september.

Je geeft me wel hoop :D

En blijf het een prachtige kleur vinden!

Net update gekregen dat de levering van mijn wagen momenteel voor eind september ingepland staat.

Van eind januari naar eind september dus, dat klinkt al wat beter :)

Ter herinnering: L&K met pack L&K, incl. pano-dak en zwart geperforeerd lederen interieur.

Bestelling was 29 februari 2016.

Rajackar

Senior Member
Ik heb ook eindelijk een datum.
Net de dealer gesproken en de fabriek heeft nu bevestigd op productie week 17 (25 april). Twee weken later waarschijnlijk rijden.
Het is een Style Business 1.6 TDI DSG7 hatchback + pano dak, ACC geventileerd leer, licht pakket en stratos velgen.
Besteld op 14 oktober.

Laatst bewerkt:

timdejonge

Actief lid
Hier net bericht vd wagenparkbeheerder dat de auto in de garage is....
Was tot 2 weken geleden gezet op 20 april.... Dus wij blij !!

Donderdag vermoedelijk af te halen.....

Laatst bewerkt:

sandervdw

Actief lid
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 29 januari en de verwachte levertijd is eind juni. Valt al bij al nog beter mee dan de oorspronkelijke levertijd (September... beige leer dat ik nadien veranderd heb naar bruin).

RoyV1982

Forumguru
Ja klopt. Ha ha, hoezo?
Herken het parkeerterrein. Goede ervaringen met ze. Auto stond ook netjes onder een doek met een welkomsbordje. Zeer uitgebreide uitleg ook over de auto en alle functies. Zijn ook nog een rondje gaan rijden voor uitleg parkeerassistent en dergelijke..

S-coda

Lid
@RoyV1982 Ik heb ook hele goede ervaringen met ze. Ik heb 2 auto's hiervoor een Skoda Octavia Elegance Business line gereden (ook bij hun vandaan) en bleef de afgelopen jaren regelmatig bij ze over de vloer komen. De verkoopdirecteur kondigde al ruim van tevoren de nieuwe Superb aan met de mededeling, dat wordt echt een auto voor jou! En hij heeft gelijk :-) Ze verzorgen alles heel keurig. Als de audio wordt ingebouwd in Nootdorp (voordat de auto aan mij wordt geleverd), zorgen zij ook keurig dat de auto daar naar toe wordt gebracht en weer wordt opgehaald. Zo is de auto echt helemaal klaar bij de aflevering (met uitzondering van de Eibachset; die komt er dan 2 dagen later onder bij @Antera)

Robbie146

Senior Member
Ik heb ook eindelijk een datum.
Net de dealer gesproken en de fabriek heeft nu bevestigd op productie week 17 (25 april). Twee weken later waarschijnlijk rijden.
Het is een Style Business 1.6 TDI DSG7 hatchback + pano dak, ACC geventileerd leer, licht pakket en stratos velgen.
Besteld op 14 oktober.

Dat geeft (valse?) hoop, mijn bijna dezelfde configuratie is ongeveer tegelijk besteld. (Voorlopige) productiedatum stond vorige week nog op week 21.
Ik informeer maar niet meer en wacht maar af wat er gaat gebeuren :)

Ossie

Lid
Net te horen gekregen dat voorlopigheid productiedatum nu op Wk 21 staat. Ook dat de datum zeker niet hard is. 1 Wk later en het is een mj2017. Ik weet nog niet of dat goed of slecht is voor een Ambition Businessline.
Deze indicatie is 3wkn later dan vorige en 1 wk later dan gemeld bij bestelling. Helaas. We wachten af.

Rajackar

Senior Member
Dat geeft (valse?) hoop, mijn bijna dezelfde configuratie is ongeveer tegelijk besteld. (Voorlopige) productiedatum stond vorige week nog op week 21.
Ik informeer maar niet meer en wacht maar af wat er gaat gebeuren :)
Ik zou het toch even proberen. Die van mij stond eerst op 20 a 22. Dit is de eerste keer dat er een echte bevestiging is voor de productie dus ik kan me zo voorstellen dat dat er voor jou nu ook is. Ik help je hopen dat je ook goed nieuws krijgt.

timdejonge

Actief lid
Joepie, de superb vanmiddag afgehaald.... en beetje onverwacht, maar volledig zoals besteld.
De stratos velgen, en de 230V aansluiting inclusief....

De eerste ervaringen zijn alleszins top :-)

Ik hoop voor de anderen dat jullie ook snel de superb mogen ontvangen !!!

Robbie146

Senior Member
Ik zou het toch even proberen. Die van mij stond eerst op 20 a 22. Dit is de eerste keer dat er een echte bevestiging is voor de productie dus ik kan me zo voorstellen dat dat er voor jou nu ook is. Ik help je hopen dat je ook goed nieuws krijgt.

Dealer neemt (..als het goed is....) contact op zodra er een definitieve productie week bekend is.
Ik ga in ieder geval tot half mei niet meer informeren, als er dan nog niets is mag het wel weer eens ;)

Rajackar

Senior Member
Dealer neemt (..als het goed is....) contact op zodra er een definitieve productie week bekend is.
Ik ga in ieder geval tot half mei niet meer informeren, als er dan nog niets is mag het wel weer eens ;)
Tja, an sich heb je gelijk maar ik hoorde het echt pas toen ik zelf belde. Sowieso is deze dealer bijzonder laks. Misschien is die van jou beter.

Robbie146

Senior Member
Tja, an sich heb je gelijk maar ik hoorde het echt pas toen ik zelf belde. Sowieso is deze dealer bijzonder laks. Misschien is die van jou beter.

Tot nu toe (nog) niet, alle communicatie is door mij geïnitieerd.

Dat Rosso Brunello niet meer leverbaar was wilden ze zelf eerst niet eens aannemen, 2 weken later komen ze bij me terug om me gelijk te geven en of ik even een andere kleur uit wil zoeken :shutup:

Rajackar

Senior Member
Tot nu toe (nog) niet, alle communicatie is door mij geïnitieerd.

Dat Rosso Brunello niet meer leverbaar was wilden ze zelf eerst niet eens aannemen, 2 weken later komen ze bij me terug om me gelijk te geven en of ik even een andere kleur uit wil zoeken :shutup:
Ai wat slecht zeg. Welke dealer is dit? Niet Alkmaar of Haarlem toevallig? Ik twijfelde nog over die kleur. Toch blij dat ik dat niet gedaan heb. Misschien toch maar even bellen dan.

Mijn Belgische 150pk DSG Style met Style premium en Style gps packetten is 3 weken vertraagd. Mijn collega, dewelke identiek dezelfde heeft (+ ook packet comfort 2) maar zonder lederen interieur en Canton systeem is al wel geleverd. Dus mijn 'vertraging' moet toegewezen worden aan deze zaken.
We zijn in blijde verwachting.

Bovenaan Onderaan