Herken het parkeerterrein. Goede ervaringen met ze. Auto stond ook netjes onder een doek met een welkomsbordje. Zeer uitgebreide uitleg ook over de auto en alle functies. Zijn ook nog een rondje gaan rijden voor uitleg parkeerassistent en dergelijke..Ja klopt. Ha ha, hoezo?
Ik heb ook eindelijk een datum.
Net de dealer gesproken en de fabriek heeft nu bevestigd op productie week 17 (25 april). Twee weken later waarschijnlijk rijden.
Het is een Style Business 1.6 TDI DSG7 hatchback + pano dak, ACC geventileerd leer, licht pakket en stratos velgen.
Besteld op 14 oktober.
Ik zou het toch even proberen. Die van mij stond eerst op 20 a 22. Dit is de eerste keer dat er een echte bevestiging is voor de productie dus ik kan me zo voorstellen dat dat er voor jou nu ook is. Ik help je hopen dat je ook goed nieuws krijgt.Dat geeft (valse?) hoop, mijn bijna dezelfde configuratie is ongeveer tegelijk besteld. (Voorlopige) productiedatum stond vorige week nog op week 21.
Ik informeer maar niet meer en wacht maar af wat er gaat gebeuren![]()
Ik zou het toch even proberen. Die van mij stond eerst op 20 a 22. Dit is de eerste keer dat er een echte bevestiging is voor de productie dus ik kan me zo voorstellen dat dat er voor jou nu ook is. Ik help je hopen dat je ook goed nieuws krijgt.
Tja, an sich heb je gelijk maar ik hoorde het echt pas toen ik zelf belde. Sowieso is deze dealer bijzonder laks. Misschien is die van jou beter.Dealer neemt (..als het goed is....) contact op zodra er een definitieve productie week bekend is.
Ik ga in ieder geval tot half mei niet meer informeren, als er dan nog niets is mag het wel weer eens![]()
Tja, an sich heb je gelijk maar ik hoorde het echt pas toen ik zelf belde. Sowieso is deze dealer bijzonder laks. Misschien is die van jou beter.
Ai wat slecht zeg. Welke dealer is dit? Niet Alkmaar of Haarlem toevallig? Ik twijfelde nog over die kleur. Toch blij dat ik dat niet gedaan heb. Misschien toch maar even bellen dan.Tot nu toe (nog) niet, alle communicatie is door mij geïnitieerd.
Dat Rosso Brunello niet meer leverbaar was wilden ze zelf eerst niet eens aannemen, 2 weken later komen ze bij me terug om me gelijk te geven en of ik even een andere kleur uit wil zoeken![]()