Het grote S3 levertijden topic

Kurtcl

Nieuw lid
De mijne zou geleverd worden "ergens" in juni. Volledig zoals ik hem besteld heb. Dus met de camera.

S-coda

Lid
Ziet er mooi uit! Veel plezier ermee.
Ik moet nog 5 weken geduld hebben. De auto is er al, maar moet nog ff mijn huidige leasecontract uitdienen...

Robbie146

Senior Member
Mooie wagen :)

Heb zojuist de dealer maar weer eens gebeld, maar beter niet kunnen doen
Besteld, half oktober, leverweken in volgorde van voorspelling:

14, 18, 20, 19, 21

Nu dus weer week 21, maar nog steeds niet definitief.
1 week verder en ik ben sowieso mijn camera kwijt :(
Volgens de dealer is het grootse probleem op het moment het pano dak.

Ben tot nu toe hartstikke happy met Skoda, maar de volgende wordt toch echt iets anders vrees ik, de lol is er een heel eind vanaf op het moment.

BadBert

Forumguru
@inspector gefeliciteerd!!!! HEEL veel plezier ermee!
De HB is toch ook echt wel een mooie...
1 van de weinig auto's waarbij zowel de combi als de hatchb gewoon prima ogen!

BBO

Senior Member
Mijn bestelde Superb Combi L&K TDI zou ergens tussen fabriek, invoerder en dealer zitten waar hij tenlaatste 15 moet aankomen. De afspraak is gemaakt dat ik hem 22 april ga ophalen. Vingers kruisen en 20 kaarsen doen branden dat er niets meer fout loopt.:dankje::yeehaa:

RefleCs

Forumguru
Mijn auto is gebouwd heb ik zojuist gehoord van de dealer :D dat duurt niet lang meer! En met een beetje mazzel hoef ik zelfs niet te wachten tot ik hem mag gaan rijden :D

Verstuurd vanaf mijn VF-895N met Tapatalk

BBO

Senior Member
@Bartjanssens, ik heb hem 6-8-15 besteld in Belgie. Op 6-8-15 was de leverdatum eind december. De uiterste datum dat hij geschoven was is eind mei.... En dan nu 22 april. Dus ruim 4 maand later als voorzien

BBO

Senior Member
@Bartjanssens; als het blijft zoals het is, heb ik inderdaad 8,5 maand moeten wachten. Bij bestelling hadden ze mij wel gezegd dat ik langer ging moeten wachten als normaal omdat ik de wagen heb besteld voor die op de markt was, in België is de break pas gelanceerd laatste weekend van september. Ik was één van de eerste L&K bestellers in België. En bij mijn dealer de eerste.

Bart81

Forumguru
@BBO in ieder geval veel plezier en succes met jou l&k!!
Ik hoop maar steeds dat mijne niet te lang achter blijft...
Wel blij te horen dat er intussen precies toch enkele l&k modellen geleverd worden!

Je hebt het waarschijnlijk al wel ergens opgegeven maar welke opties heb je mog bovenop jou l&k bijgekozen?

Mijn Skoda staat sinds dinsdag onder de carport. Besteld in november. Fantastische auto, en top afgeleverd door Van den Brug in Heerenveen!

9d4565506fe01d848a8eadc61143ee9b.jpg
dit is 'm...

Bovenaan Onderaan