Welke uitvoering, motor, bak?Net te horen gekregen dat mijn Superb combi geproduceerd en op transport is! Levering mogelijk in juni ipv de vooropgestelde datum van 12 juli.Wagen was besteld half februari....
In de configurator op skoda-auto.DE is die te zien.Ik ben sterk aan het twijfelen om een Superb Style greenline te bestellen. Ik heb echter twijfels over de velg Drakon. Ik heb ze nog nergens gezien op een goeie foto of irl. Heeft er iemand een foto van (muv de kleine foto in deze thread)
dank!
Welke uitvoering, motor, bak?
Dan zal het wel weer de automaat zijn die voor een langere levertijd zorgt.Superb Combi Ambition, 1.6 tdi, Business grey, pack comfort en pack gps. Firmawagen en besteld in België
En dat ziet er dan zo uit. Je kan er nog niet echt veel van maken maar iets is beter dan niets:
Bekijk bijlage 51435
Ben benieuwd naar de foto's van je S3 allroad. Heb je dit besteld voor zware lasten of juist voor de bodemvrijheid?Oef !!!
Zal dan wel wat foto's erop zetten want ik denk dat er niet veel zijn met een Versterkte en verhoogde onderstel en vering
Ben benieuwd naar de foto's van je S3 allroad. Heb je dit besteld voor zware lasten of juist voor de bodemvrijheid?