Het grote S3 levertijden topic

Middag

Forumguru
Eind maart besteld en volgende week 9 juni kan ik de Superb combi gaan halen. Nu nog even een weekje met een Audi cabrio km's vreten.

Vandaag bericht gekregen van LM, productie van mijn Superb HB style 2.0 150pk uitgesteld tot 30 september...besteld op...29 Januari (D'Ieteren Woluwe)

Anouk

Nieuw lid
Ik kreeg ook vandaag bericht van de LM.
Aflevering Superb HB ambition 1.6 uitgesteld tot 15 juli.
Besteld op 27 januari, aanvankelijke leveringstermijn 20 mei, verlaat naar 24 juni en nu dus 15 juli :mad:.

gdisselkoen

Forumguru
@RefleCs, @Blackokkie2, Gelukkig heb ik niet zo lang hoeven wachten als sommige andere forumleden.
Een huis is sneller gebouwd dan een Superb S3 lijkt het wel.

Weet niet of een LM nog enige invloed kan uitoefenen op de levertijd aangezien zij met geselecteerde dealers werken.

Stevo

Lid
Hier fantastisch nieuws gekregen:

Besteld 29/2
Productie bevestigd voor 13/6

Voor een 2.0TSI Combi L&K kan dat tellen. :)

Besteld 29/2

Wat? Super!

Mijn L&K is op dezelfde dag besteld maar stond toen ik laatste navroeg voor productie op 1 augustus...

Heb je dat nieuws net gekregen? Misschien volgen er nog anderen... :)

Stevo

Lid
Wat? Super!

Mijn L&K is op dezelfde dag besteld maar stond toen ik laatste navroeg voor productie op 1 augustus...

Heb je dat nieuws net gekregen? Misschien volgen er nog anderen... :)

Die van mij was volgens de bestelbon voorzien voor december/januari 2017.

Maar dat kwam vooral door de 2.0TSI. Daar hebben ze voor België maar 1 slot per week voor.

Ik moet eerlijk bekennen dat er wat moeite gedaan is geweest voor de mijne door de juiste mensen op de juiste plaatsen.

Jan A

Actief lid

Besteld 29/2

De mijne (Combi Style 2.0 TDI DSG) is ook op 29/2 besteld. Heb net bevestiging gekregen dat hij niet meer voor het verlof gemaakt zal worden. Meer wisten ze bij Rietje ook niet.

Bart81

Forumguru
@Stevo
U verhaal over dat slot kan ongeveer wel kloppen...
Mijn bestelde superb combi 2.0 tsi 4x4 l&k gaat volgende week in productie!!!!:tegek::tegek::yeah::yeah:
Is bevestigd!!!:yeehaa: Dan zal de jouwe achter de mijne op de band staan:arghh:
Besteld 11/01 levering vermoedelijk eind juni, normaal net geen 6 maanden wachten dus...

Zooooooooooo blij dat hij eindelijk gaat komen. :yeah:

Bart81

Forumguru
@Stevo @Servaas misschien een stomme vraag maar al eens gedacht om de remklauwen een speciaal kleurtje te geven?
Of is dat er een beetje over?

Ik twijfel erover ze rood te maken

Bart81

Forumguru
Zeker met die 4x4 en launch control!!!!:deuk::deuk::maakmegek::maakmegek::tegek::tegek::yeah::yeah:

Al een geluk dat ik twee stellen velgen met banden besteld heb!!!!:deuk::deuk:

Bovenaan Onderaan