Het grote S3 levertijden topic

xplain

Forumguru
Ik ben sterk aan het twijfelen om een Superb Style greenline te bestellen. Ik heb echter twijfels over de velg Drakon. Ik heb ze nog nergens gezien op een goeie foto of irl. Heeft er iemand een foto van (muv de kleine foto in deze thread)
dank!

Zelfde probleem hier. Echt nergens een goeie foto van te vinden


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

benderke

Actief lid
Er is idd geen enkele echte foto van de Drakon velg te vinden... Ik heb deze week een Superb Combi Greenline Style besteld via de leasingmaatschappij... Met Drakon velgen dus :) binnen een paar maand zal ik het dus wel weten ;)

Deze had ik wel gevonden:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Begin van de week gebeld dat mijn S3 bij de dealer staat. In verband met uitzitten huidige lease contract moet ik nog wachten tot eind juni. Hij is in ieder geval voor week 22 geproduceerd. Hopen dat er dan toch wel een achteruitrijcamera opzit :)
 

gdisselkoen

Forumguru
Begin van de week gebeld dat mijn S3 bij de dealer staat. In verband met uitzitten huidige lease contract moet ik nog wachten tot eind juni. Hij is in ieder geval voor week 22 geproduceerd. Hopen dat er dan toch wel een achteruitrijcamera opzit :)

Ik zit in hetzelfde schuitje, auto is in week 19 geproduceerd, 13 juni ophale, maar zal zonder achteruitrijcamera zijn.
 

xplain

Forumguru
Er is idd geen enkele echte foto van de Drakon velg te vinden... Ik heb deze week een Superb Combi Greenline Style besteld via de leasingmaatschappij... Met Drakon velgen dus :) binnen een paar maand zal ik het dus wel weten ;)

Deze had ik wel gevonden:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zijn het deze misschien?




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

RB66

Nieuw lid
Ter info: mijn S3 is in week 21 geproduceerd, maar heeft nog wel de achteruitrijcamera gekregen (zonder wisser op de ruit). Betreft een Style uitvoering.
 

LiesaD

Nieuw lid
Me again,

Heb op 20 april mijn nieuwe skoda superb besteld (bedrijfswagen).

Volledige uitrusting:
- Skoda Superb Berline Style 1.6CRTDI 120pk 6v
- Business Grey
- Pack Style GPS
- Pack Style Comfort
- Pack Style Premium
- Volledig lederen binnenbekleding
- Ruimtebesparend reservewiel met krik
- Voorbereiding op trekhaak

Gisteren update gehad dat ze aan de productie begonnen zijn. Zou eind deze week klaar moeten zijn en volgende week brengen ze hem naar D'ieteren in Erps Kwerps.
Daarna is het nog midden/eind juli wachten vooraleer ik hem krijg bij Fleet. Tenzij ik een beetje aandring wegens trekhaakvoorbereiding/keuring/oefenen aangezien ik 4 dagen na ik hem zou moeten ontvangen op vakantie vertrek. Dus zou er vrij newbie mee moeten vertrekken op vakantie... :pieker:

Heeft iemand ervaring met het trekken van een caravan +750 kilo? Niet zo'n hele grote ik denk zo een 800 kg leeg.
 
Bovenaan Onderaan