Het grote S3 levertijden topic

Fonny

Nieuw lid
Net te horen gekregen dat mijn Superb combi geproduceerd en op transport is! Levering mogelijk in juni ipv de vooropgestelde datum van 12 juli.:D Wagen was besteld half februari....

@RefleCs Dank je kan niet wachten totdat ik het in real life kan zien.
Was wel ff moeilijk een foto te vinden toen ik hem bestelde want wist wat ik wilde maar wist niet hoe het eruit zou zien. Maar ben zeer tevreden

RefleCs

Forumguru
Dat is altijd lastig inderdaad. Ik heb datzelfde gehad met de keuze van de velgen. Uiteindelijk valt het heel goed uit :) al zijn ze inmiddels wel geheel zwart van het remstof...

Zojuist nog een paar foto's ontvangen en kan het niet laten die ook even te laten zien

Bijlagen

• WhatsApp-Image-20160526 (17).jpg
    WhatsApp-Image-20160526 (17).jpg
    152,4 KB · Weergaven: 92
  • WhatsApp-Image-20160526 (15).jpg
    WhatsApp-Image-20160526 (15).jpg
    302,9 KB · Weergaven: 93
  • WhatsApp-Image-20160526 (11).jpg
    WhatsApp-Image-20160526 (11).jpg
    213,7 KB · Weergaven: 90
  • WhatsApp-Image-20160526 (5).jpg
    WhatsApp-Image-20160526 (5).jpg
    134 KB · Weergaven: 90
  • WhatsApp-Image-20160526 (3).jpg
    WhatsApp-Image-20160526 (3).jpg
    137,6 KB · Weergaven: 90

knud

Nieuw lid
Ik ben sterk aan het twijfelen om een Superb Style greenline te bestellen. Ik heb echter twijfels over de velg Drakon. Ik heb ze nog nergens gezien op een goeie foto of irl. Heeft er iemand een foto van (muv de kleine foto in deze thread)
dank!

Jan A

Actief lid
Ik ben sterk aan het twijfelen om een Superb Style greenline te bestellen. Ik heb echter twijfels over de velg Drakon. Ik heb ze nog nergens gezien op een goeie foto of irl. Heeft er iemand een foto van (muv de kleine foto in deze thread)
dank!
In de configurator op skoda-auto.DE is die te zien.

Jan A

Actief lid
Superb Combi Ambition, 1.6 tdi, Business grey, pack comfort en pack gps. Firmawagen en besteld in België
Dan zal het wel weer de automaat zijn die voor een langere levertijd zorgt.
Op mijn Caddy met DSG heb ik ook meer dan vier maanden moeten wachten.

Sonck

Lid
Oef !!!
Ik verneem voorbije week van mij. Dealer dat de S3 Break Style 190pk 6m 2 weken geleden binnengekomen is ... Maar hij had me nog niets laten weten omdat de lm vertelde dat ik hem maar midden juli in ontvangst mocht nemen

Nu is het zo dat er met mijn fleetmanager en met de lm afgesproken is dat mijn huidige A4 avant niet boven de 180.000 km mag gaan ... Ik had gepland aan deze km's tegen midden juni te zitten...
Nu zit ik aan 176500 en dat wil zeggen nog 2 weken rijden en dan zit ik meer dan 179.000
Met de fleet manager heb ik nu afgesproken dat ik hem dan mag binnenbrengen ...
De lm heeft me nu gisteren opgebeld dat de afspraken met de garage gewijzigd zijn en dat ik hem dus effectief binnen 2 weken mag gaan omruilen

Heb dus wel exact juist gegokt om hem 16 nov 2015 te bestellen en dat hij nu aangeleverd is .... Dus toch dikke 6 maand

Ik kijk dus nu ongeduldig uit naar de dag van omruiling

Zal dan wel wat foto's erop zetten want ik denk dat er niet veel zijn met een Versterkte en verhoogde onderstel en vering ... Beetje een allroad versie maar dan zonder de 4x4
Die ik wel gewild had maar dan steeg de CO2 uitstoot enorm en dus ook mijn VAA per maand ...

Misschien voor de volgende dan maar voor nu ben ik zeer happy met wat ik gekozen heb

karper2010

Nieuw lid
Nieuw op het forum:

23 maart 2016 de SIII besteld en dinsdag 7 juni kan ik hem ophalen.
Ambition businessline, '19 Sirius velgen, trekhaak, parkassist, verlaagd, led achterlichten.

Bovenaan Onderaan