Oei dat ziet er serieus goed uit @BasMab !! Gefeliciteerd!! Alleen nog wat grotere velgen van @Der Einser 

Klopt, ongeveer hetzelfde als wat ze mij hebben verteld!Ik kreeg vandaag volgende melding van de dealer binnen nadat deze navraag deed bij D'Ieteren:
"Vandaag antwoord gekregen , de productie is momenteel voorzien voor oktober maar men heeft me bevestigd dat ze bezig zijn met de fabriek of het mogelijk niet vroeger kan"![]()
Aan de volumeknop draaien op het moment dat ze tegen je praat is de kortste klap, anders via set up menu in navigatie scherm en volume navigatiemedingen op nul zetten....... Succes!Nu nog uitvogelen hoe je snel het navigatiegeluid aan en uit kan zetten. Iemand een tip?
@DavidV nog steeds geen levering in zicht? Had nu wel verwacht dat die bij jou al stilaan vast zou staan...
Dat lukt idd. Destijds in mijn ford had ik zo'n luidsprekertje op het navigatiescherm. Dat werkte goed. Bij de Peug was het ook wat omslachtiger. Ik weet de weg wel te vinden in de menu's enkel de andere bestuurder...Aan de volumeknop draaien op het moment dat ze tegen je praat is de kortste klap, anders via set up menu in navigatie scherm en volume navigatiemedingen op nul zetten....... Succes!
Ja ACC werkt perfekt. Enkel het terug aanzetten van de wagen dient te gebeuren door even het gaspedaal te beroeren. spijtig dat hij niet van zelf terug begint te volgen als wagen voor je begint te rijden of heeft iemand hier een oplossing voor? De schakelflippers werken ook als de versnellingspook gewoon in D/S staat, men moet pook niet naar rechts te duwen, wel praktisch.De ACC werkt wel mooi, zelfs tot volledig stilstand. Erg relaxed icm met de land assist. Ik zou zelf wat minder afstand houden, maar goed dat went wel. Is wel te bypassen door wat gas te geven. Ook de flippers werken goed. De stoelmassage is nog wennen.![]()
Klopt. Ik kende het uit mijn vorige auto. Wanneer je weet dat je gaat inhalen, zet je de versnelling al wat lager.De schakelflippers werken ook als de versnellingspook gewoon in D/S staat, men moet pook niet naar rechts te duwen, wel praktisch.