Het grote S3 levertijden topic

Voor mij ook de Combi besteld eind december 2015.

Panodak zat standaard bij de L&K en anders had ik dat ook gekozen.
Beige leer had ik vroeger op mijn Insignia ook en vond dit heel mooi en daarom ook besteld op de Superb.

Servaas

Actief lid
De levering van mijn L&K werd bij bestelling begin november 2015 voorzien rond 10 maart 2016. Ik heb vorige week nogmaals contact gehad met de verkoper welke bij D'ieteren navraag deed. Voorlopig konden ze gewoon geen productiedatum meer meedelen maar als ik mijn beige geperforeerd leder veranderde naar zwart leder zou de productie wel een week vroeger gebeuren...

Een week vroeger?

Wauw.

Ik begin zo te denken dat ze iedereen maar wat aan het lijntje houden.
De Superb II is/was toch ook een topper. Hadden ze ook zoveel problemen met die wagen?

Ik heb in mijn leven al heel wat auto's besteld maar dit heb ik nog nooit gehad.
Niet bij Opel, Audi, Volkswagen, Citroen of Renault.

Speciaal Skoda gekozen omdat die het meeste kon bieden voor dat budget.
Bij Volkswagen zou dit maar een kale Passat geworden zijn maar ik begin me eigenlijk toch al af te vragen of ik niet beter Passat gekozen had.

Je kunt wel opties bestellen maar ze kunnen ze toch niet leveren.

Jan A

Actief lid
Tim,
Heb zelfde configuratie als u besteld half januari... Levering voorzien half oktober... Als ik het panoramisch dak liet vallen werd dat levering juli.

De mijne (Combi Style 2.0TDI 150pk DSG met Pack GPS, ACC en trekhaak werd 25/2 besteld en levering is voorzien voor eind augustus, begin september.
Dat komt dus ongeveer overeen.
Alleen heb ik dus geen panodak besteld.

Servaas

Actief lid
@canonex mijn huidige Superb II werd enkele weken voor de voorziene leveringsdatum al geleverd. Ik heb er toen amper 3 maanden op moeten wachten.

Bart81

Forumguru
Aan alle belgen die een L&K versie besteld hebben...
Moeten we ervan uitgaan aangezien de meeste bestelde l&k in belgie toch pas na week 22 ten vroegste geleverd worden, dat we ook een aantal opties of uitrustingen in een pack gaan mankeren?

Of zouden de l&k versies wel compleet afgeleverd worden? Ook na week 22 my 2017??
Ik begin het toch serieus benauwd te krijgen hoor!!!:nailbiting:

RefleCs

Forumguru
Volgens mij moeten we haast 2 topics gaan maken:
- Het grote S3 levertijden topic - Belgie
- Het grote S3 levertijden topic - Nederland

;)

ugeken

Lid
Vorige week besteld (BE):

Combi Style 1.6 DSG
Pack GPS
Pack Premium
Parkeersensoren V&A
Canton
Sunset

Levering verwacht half juli/ begin augustus

Giant

Forumguru
Ik ben er sowieso voorstander van om Nederland en België gescheiden te houden op het forum. Er zijn vrij veel verschillen in uitvoeringen (want: inporteurs) die over en weer niet vergelijkbaar zijn. Anders gezegd: waarom voegen we Duitsland, Czech Republic en the UK ook niet samen op het Nederlandse forum? Alleen omdat de helft van België Nederlands spreekt zou dat het voordeel (dan wel legitimatie) zijn om ze wel samen te voegen? Ik geloof dat ik de motivatie dan niet meer volg, maar er zullen anderen zijn die de toegevoegde waarde er wel van in zien. Rationeel ben ik hem even kwijt.

RefleCs

Forumguru
:ot: @Giant het zou wat mij betreft puur om topics gaan met inderdaad modelinformatie. Daar heb je een punt. Voor de overige topics (over bijvoorbeeld techniek) zou het onzin zijn om de landen uit elkaar te trekken. De techniek van de auto's is gewoon gelijk. En daar zouden ook andere landen (als ze Nederlands kunnen lezen en schrijven) prima op aanhaken.

Daarnaast, ben je wel eens naar www.skodaforum.be gegaan? :D

Ik zou zeggen back OnTopic en misschien dat @Hetzer, @Tallguy, @Pasqual e.d. hier wel over na willen denken.

BBO

Senior Member
Mijn bestelde L&K combi in Belgie staat nu al 1,5 maand voorzien op 20-4 bij de invoerder (wk 16). Mag ook wel want 6-8-15 besteld.

De dealer was bekend dat ze in mei met my 2017 beginnen. Volgens hun waren er niet veel weizigingen. Bij L&K mogelijkheid tot 3 de sleutel. Bij greenline ook chroom dakrails. En nog enkele kleinigheden.

Van luchtvering of camara sproeier was er nog niets bekend gemaakt door de invoerder.

RefleCs

Forumguru
Dat kan weer een verschil zijn tussen de Nederlandse en Belgische importerende partijen. In Belgie is de keuzevrijheid qua opties behoorlijk groter dan in Nederland

EGorseling

Senior Member
Nee! Niet weer een splitsing tussen NL en BE!
Waarom wil men toch steeds scheiden? Ik vind het juist fijn dat we op dit forum juist dichter tot elkaar komen.
:nailbiting: :deuk:

Er zit inderdaad verschil in levering mede door de verschillende onderdelen, maar volgens mij maakt het niet uit hoe men welke configuratie noemt. Panodaken hebben overal vertraging.....

Ohja, nog 4 dagen! :tegek::cheer:

RefleCs

Forumguru
En toch lijkt het in NL minder te zijn dan in BE. Ik heb het Panodak ook besteld en voorlopige productieweek staat op Week 14 terwijl de auto de laatste week van februari besteld is. (Zie mijn handtekening voor de rest van de specs)

Laatst bewerkt:

Schep

Forumguru
En toch lijkt het in NL minder te zijn dan in BE.
Mwah, ik heb toch echt 6 maanden op de mijne moeten wachten.
Zo erg als de meeste L&K'ers is het niet, maar ik heb hem besteld voordat 'ie in de showroom stond, en pas in februari stond ie in mijn garage.

Bovenaan Onderaan