Het grote S3 levertijden topic

timdejonge

Actief lid
Mijn Sub 3 Combi Style Business is eerste week jan besteld en staat sinds vorige week dinsdag bij de dealer. Nog even ruiten tinten, leer inbouwen, afneembare trekhaak plaatsen en verlagen. Vrijdag 25 maart kan ik hem ophalen. Korte levertijd in mijn geval. Nu nog even geduld.

geen panodak vermoed ik ? :-)

Rajackar

Senior Member
De door mij bestelde Superb Style Businessline is betsteld in week 9 en voorlopig staat de productieweek op week 14. Die is wel met Panodak besteld. (zie mijn handtekening)

Bizar dat daar zoveel verschil tussen zit.
Ik heb in oktober besteld en weet niet eens zeker wanneer die gepland staat.
Als het goed is hoor ik vandaag weer iets van de dealer. Maar aangezien die zijn afspraken ook nog nooit is nagekomen zal het morgen wel zelf bellen worden.

RefleCs

Forumguru
Bizar dat daar zoveel verschil tussen zit.
Ik heb in oktober besteld en weet niet eens zeker wanneer die gepland staat.
Als het goed is hoor ik vandaag weer iets van de dealer. Maar aangezien die zijn afspraken ook nog nooit is nagekomen zal het morgen wel zelf bellen worden.

Welk model, motorisatie, enz?

Bodie

Lid
Het ging bij mij ook erg vlot:
Superb Combi 1.6 TDI DSG Style businessline in business grey met lichtpakket, ACC, Panoramisch dak, Travel Assist, Trekhaak (af fabriek), Sunset, Zonnewering. Standaard style bekleding en geen verdere dealeropties.

Besteld door mijn bij de leasemaatschappij op 7 januari 2016, door de leasemaatschappij bij de dealer op 11 januari. De verwachtte levering bij de dealer was de week van 28 maart, maar ik begreep dat hij inmiddels binnen is (14 maart). Ik mag hem pas ophalen op 15 april....

Met alle geluiden die ik om me heen hoor vind ik net iets meer dan 2 maanden levertijd erg netjes!

Rajackar

Senior Member
Het ging bij mij ook erg vlot:
Superb Combi 1.6 TDI DSG Style businessline in business grey met lichtpakket, ACC, Panoramisch dak, Travel Assist, Trekhaak (af fabriek), Sunset, Zonnewering. Standaard style bekleding en geen verdere dealeropties.

Besteld door mijn bij de leasemaatschappij op 7 januari 2016, door de leasemaatschappij bij de dealer op 11 januari. De verwachtte levering bij de dealer was de week van 28 maart, maar ik begreep dat hij inmiddels binnen is (14 maart). Ik mag hem pas ophalen op 15 april....

Met alle geluiden die ik om me heen hoor vind ik net iets meer dan 2 maanden levertijd erg netjes!

Dat is dan weer erg snel ja. Ik gun het je van harte maar ik had het toch ook wel leuk gevonden dat de eerder bestelde auto's dan ook geleverd zouden worden.

S-coda

Lid
Mijn auto (een combi, dsg, panodak, sunset, voorruitverwarming, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel) in tweede week januari besteld en vorige week mijn auto bij de dealer mogen bewonderen. Helaas moet ik nog tot 14 mei wachten ivm huidige leaseauto...

BadBert

Forumguru
Ik verwacht volgende week donderdag aan de 180000 km te zitten. Wagenpark beheer is al op de hoogte gebracht.... ben benieuwd wanneer de afspraak wordt gepland!

BBO

Senior Member
Zou het kunnen dat Skoda x aantal plaatsen voorziet/ capaciteit heeft voor ambition, x aantal plaatsen voor style, x aantal voor active? En als er van bv de style meer besteld worden als verwacht en bv de active minder succes heeft dat de productie datum opschuift van de style ipv plaatsen van de active om te vormen naar style?

Robbie146

Senior Member
Dat is dan weer erg snel ja. Ik gun het je van harte maar ik had het toch ook wel leuk gevonden dat de eerder bestelde auto's dan ook geleverd zouden worden.

Ja inderdaad, daar schijnt toch echt een soort volledige willekeur in te zitten.
Ik heb nog steeds geen definitieve productiedatum, maar week 14 is voorlopig week 20 geworden.
Vreemd genoeg nagenoeg dezelfde configuratie, alleen al in oktober besteld.

Daarnet nog telefonisch contact gehad met mijn dealer (Nederland).
Superb combi L&K TSI 2,0 geplande levertijd week 15.
Ze hadden nog geen definitieve bevestiging van de productie... .
Daar begint de ellende... .

Stone

Actief lid
Vandaag bericht van dealer. Auto en papieren zijn binnen. Besteld 8/10. Dus een goeie 5 maand. Vanavond papieren gaan halen en dan eens kijken of 230v stekker met USB aanwezig is. Foto's volgen.

S-coda

Lid
Ook hier een foto van mijn auto nog in plastic. Ook bij mij nog de verkeerde velgen; moeten nog de 19-inch Sirius velgen op :D

Bijlagen

• IMG_0867.JPG
    IMG_0867.JPG
    501,4 KB · Weergaven: 93
  • IMG_0868.JPG
    IMG_0868.JPG
    536,6 KB · Weergaven: 98

Stone

Actief lid
230v stekker wel degelijk geleverd. Stond nog volledig in plastiek. Hier geen foto's van genomen, vrijdag aflevering. Dan volgen er zeker foto's.

Bovenaan Onderaan