Het grote S3 levertijden topic

S-coda

Lid
klopt, van het panoramadak zal ik veel lol hebben. De 220V aansluiting kan me niet echt schelen, alleen wel jammer dat dan de usb-aansluiting is komen te vervallen. Dan maar een 12-v usb-stekkertje erin ;)

dirkr

Senior Member
Eindelijk hier ook bevestiging van de Leasing gehad over een verwachte leverdatum.
- Half Februari doorgegeven aan de leasing
- 2/3 door de leasing bij de garage besteld
- vandaag eindelijk bevestiging van de bestelling door de garage (D'Ieteren Woluwe)

Verwachte leverdatum 26/9/2016 (een goeie 6maand dus)

Op zich verwonderd het me toch een beetje want het is een redelijk eenvoudige bestelling.

1.6 DSG7 Style Combi, geen pano dak (wel de 220v aangeduid maar verwacht het niet echt), geen leer en gewoon een aantal technologische opties (acc, kessy, elektrische koffer,..) niks speciaal maw.

Hopelijk schuift die toch een maand of 2-3 naar voor :) Zou hem graag hebben voor ik op vakantie vertrek eind augustus. Mijn huidige wagen loopt 6/4 al af dus benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

Rajackar

Senior Member
Gisteren ook even de dealer gesproken. Hij verwacht dat ik begin juni kan rijden.
Had echt gehoopt dat het wat naar voren zou gaan maar hier moet ik het mee doen.
oktober besteld met ongeveer alle "probleem opties".
De eerste verwachte levering was 1 feb. Als ik toen geweten had dat het zo lang zou duren had ik waarschijnlijk de bestelling geannuleerd.
Nu maar even geduld hebben.

ugeken

Lid
Eindelijk hier ook bevestiging van de Leasing gehad over een verwachte leverdatum.
- Half Februari doorgegeven aan de leasing
- 2/3 door de leasing bij de garage besteld
- vandaag eindelijk bevestiging van de bestelling door de garage (D'Ieteren Woluwe)

Verwachte leverdatum 26/9/2016 (een goeie 6maand dus)

Op zich verwonderd het me toch een beetje want het is een redelijk eenvoudige bestelling.

1.6 DSG7 Style Combi, geen pano dak (wel de 220v aangeduid maar verwacht het niet echt), geen leer en gewoon een aantal technologische opties (acc, kessy, elektrische koffer,..) niks speciaal maw.

Hopelijk schuift die toch een maand of 2-3 naar voor :) Zou hem graag hebben voor ik op vakantie vertrek eind augustus. Mijn huidige wagen loopt 6/4 al af dus benieuwd wat ze daar mee gaan doen.

Vreemd, mijn lease (ook een 1.6dsg style combi) is besteld begin maart. D'Ieteren lease heeft bevestigd dat hij half juli zal geleverd worden.

dirkr

Senior Member
Vreemd, mijn lease (ook een 1.6dsg style combi) is besteld begin maart. D'Ieteren lease heeft bevestigd dat hij half juli zal geleverd worden.

Misschien een verschil dat het via KBCAutolease besteld is naar D'Ieteren ipv D'Ieteren Lease rechtstreeks?
Nu bij mijn S2 was het eerst ook 4-5 maanden dewelke uiteindelijk na +-2 maanden er al was.

Met half juli zou ik al veel meer tevreden zijn :)

Weer één om aan het lijstje toe te voegen:
Skoda superb 2.0 150pk L&K Lava Blue
29 februari 2016 besteld, verwachte leverdatum 23 januari 2017.

Er werden toch überhaupt al L&K's geleverd hoop ik? Heb er nog zo goed als geen zien rijden in België...

StefanN

Forumguru

Er werden toch überhaupt al L&K's geleverd hoop ik? Heb er nog zo goed als geen zien rijden in België...
Serieus...... bijna een jaar wachten...
Ik zou gelijk de volgende leasebak ook bestellen.... is die er tenminste op tijd

Rajackar

Senior Member
Wat zit er toch in die bepaalde modellen dat het meteen zo extreem is?
Maken ze die daken van unobtainium of zo?

RefleCs

Forumguru

Nette auto maar wat een tijden worden er genoemd zeg.....

Nog even voor de volledigheid - het is de gewoonte op ons gezellige forum dat je je even voorstelt via het Meet en Greet topic

BBO

Senior Member
@Matrinovdp: ik heb in belgie 2 Superb L&K gezien. Een in de buurt van Zele. En één bij een dealer in Ninove in de toonzaal met een bordje verkocht op. Ik hoop dat mijn bestelde L&K volgende maand de 3 de is die ik zie.

Schandalig.

En dan in de garage beweren ze zeker dat dit wel vroeger zal zijn.
Niet dus, nog eerder later.

Bart81

Forumguru
Hopelijk annuleren er nog veel hun l&k bestelling!!

Des te sneller krijg ik de mijne!

Tot nu toe nog maar 1 l&k gezien in belgie!! Op een garage in nieuwmoer

EGorseling

Senior Member
Yes! Hij is binnen! Veilig en wel! Morgen zal ik de eerste foto's posten!

Hij rijdt heerlijk. Morgen een uitgebreidere post.
:cheer::cheer::cheer:
:yeah::yeah::yeah:
:yeehaa::yeehaa::yeehaa:

Ai... Ik heb ook te horen gekregen dat de levering eerder vroeger dan later zou zijn en was aan het hopen op September (al is dat op zich al lang)...

Zal mijn hoop maar opbergen dan :tongue:

Level42

Forumguru
De mijne wordt perfect op tijd geleverd, sterker nog ietsjes eerder dan de dealer vanaf het begin aangegeven heeft.

Maar ik heb dan ook geen L&K, Panodak of 230V....

Bart81

Forumguru
@Steph@nie nice ride!!!! Had ik nu uiteindelijk niet voor maagdelijk wit gekozen, had ik ook een zwarte besteld!!!!

Wel stiekem jaloers dat jullie hem al hebben...

Ik heb hem wel 2 weker voor jullie besteld!:arghh::deuk:

Steph@nie

Actief lid
Ja je moet iets langer w88 maar ge hebt wel ne super chique dan eh! Vertelde het daarstraks bij de garage dat jij nog zolang moet w88 en ze zeiden dat het wss was met de lederkleur...

Bovenaan Onderaan