Eindelijk hier ook bevestiging van de Leasing gehad over een verwachte leverdatum.
- Half Februari doorgegeven aan de leasing
- 2/3 door de leasing bij de garage besteld
- vandaag eindelijk bevestiging van de bestelling door de garage (D'Ieteren Woluwe)
Verwachte leverdatum 26/9/2016 (een goeie 6maand dus)
Op zich verwonderd het me toch een beetje want het is een redelijk eenvoudige bestelling.
1.6 DSG7 Style Combi, geen pano dak (wel de 220v aangeduid maar verwacht het niet echt), geen leer en gewoon een aantal technologische opties (acc, kessy, elektrische koffer,..) niks speciaal maw.
Hopelijk schuift die toch een maand of 2-3 naar voorZou hem graag hebben voor ik op vakantie vertrek eind augustus. Mijn huidige wagen loopt 6/4 al af dus benieuwd wat ze daar mee gaan doen.
Vreemd, mijn lease (ook een 1.6dsg style combi) is besteld begin maart. D'Ieteren lease heeft bevestigd dat hij half juli zal geleverd worden.
Serieus...... bijna een jaar wachten...Weer één om aan het lijstje toe te voegen:
Skoda superb 2.0 150pk L&K Lava Blue
29 februari 2016 besteld, verwachte leverdatum 23 januari 2017.
Er werden toch überhaupt al L&K's geleverd hoop ik? Heb er nog zo goed als geen zien rijden in België...
Weer één om aan het lijstje toe te voegen:
Skoda superb 2.0 150pk L&K Lava Blue
29 februari 2016 besteld, verwachte leverdatum 23 januari 2017.
Er werden toch überhaupt al L&K's geleverd hoop ik? Heb er nog zo goed als geen zien rijden in België...
@Steph@nie[/USER] dikke proficiat!!!
Hopelijk komt mijne ook snel! Heb hem bij dezelfde garage besteld... Wel de l&k versie-> lange wachttijd blijkbaar
Laat ff weten of ze hem ook onder een doek hebben staan...![]()
Hier is er ene,heb er nog ni echt andere kunnen trekken@Steph@nie waar zitten die foto's??![]()