Lederkleur, panodak, 220v, ... ? Ik vind het een leuke auto, en wachten moet je erbij nemen, maar de wachttijden voor de L&K en vooral de communicatie errond is echt Schandalig ! Bij een bestelling van eender wel product van deze omvang (maakt niet uit of het nu 1.000 of 50.000 euro is - het is in ieder geval geen brood dat uitverkocht is), waarvan de levertijd niet kan gerespecteerd worden, zou ik het zeer netjes vinden dat ze kunnen zeggen "excuses, maar onderdeel 123 van toeleverancier xyz zorgt in jouw persoonlijke situatie voor een extra levertijd van 47 dagen", in plaats van nu elke week te moeten horen "we doen ons best, maar weten het echt niet, en vermoeden dat als je een zwarte koe neemt ipv een bruine koe, je levertijd 1 week korter zal zijn, zonder te weten of dit dan binnen 2 maand of 7 maand zal zijn - Sorry !" En dan plots "oh, je wagen stond al op de trailer, heb jij even geluk !"
Onbegrijpelijk dat dit getolereerd wordt. Ipv dat de pers focust op sjoemelsoftware en groepsclaims hiervoor, zouden we beter eens hierop focussen. Ook al heb ik een lease wagen, en zorgen ze voor een vervangend voertuig binnenkort, toch kost het me zeer veel energie en meer dan 400 euro (trekhaak-keuring trekhaak-hobby/sport dit voorjaar suboptimaal kunnen uitoefen), waar best wel wat meer dan een "sorry" en een dom gezicht tegenover mag staan. Vooral als dan plots blijkt dat hij er - verrassing - dan toch staat, en je al die extra kosten voor niets gedaan hebt.
En een "sorry" van mijn kant om mijn gedacht hierover op dit toch zeer leuke forum te plaatsen