Het grote S3 levertijden topic

RefleCs

Forumguru
Op de combi zit die ruitenwisser standaard al. De hatch daarentegen is het een ander verhaald. Daarop vindt ik het ook spuuglelijk.

De ruitenwisser en camera zijn aan elkaar gekoppeld omdat de sproeier voor de camera (om schoon te maken) tegelijk gaat met de achterruiten wisser (als die aanstaat). Althans dat is wat ik ervan begrijp. Geen idee of dat correct is.

Je zou inderdaad denken dat de fabriek dan maar gewoon even geen ruit met ruitenwisser plaats maar een gewone maar dat lijkt nog niet zo makkelijk te gaan.

Ik raad in ieder geval aan om alle opties die standaard op die auto zitten ook maar in je offerte expliciet op te nemen dat dat geleverd wordt voor de afgesproken prijs. Kunnen ze in ieder geval niet zomaar extra geld gaan vragen.

Overigens heb ik op mijn huidige S2 ook geen achterruitenwisser en ik mis dat totaal niet.

Robbie146

Senior Member
Maar die sproeier is dus nieuw?
Op mijn HB met camera en ruitenwisser achter, prod week 14 (of 20) hoef ik dus geen sproeier te verwachten voor de camera?

Wouter1000

Nieuw lid
Bestelbon getekend op 31/01/2016
skoda superb combi - style - 1.4 TSI -autom.- pack style premium - pack style gps - pack style comfort - acc - leder - pack led plus - trekhaak
Vandaag bericht gekregen dat de wagen geleverd is. Levering in Mei, juni was vooropgesteld bij ondertekening bestelbon.

EGorseling

Senior Member
Van harte! Plots veel leveringen veel vroeger lijkt het. Komt dit door annuleringen?

Ik mag de mijne volgende week dinsdag afhalen. Foto's zullen zeker volgen....

BadBert

Forumguru
waren het maar dagen.... :wavecry:
nog ongeveer 3 weken. Over een weekje de afspraak maar inplannen voor 2 weken later vanaf dat punt zoals het er nu naar uit ziet.

Maar die sproeier is dus nieuw?
Op mijn HB met camera en ruitenwisser achter, prod week 14 (of 20) hoef ik dus geen sproeier te verwachten voor de camera?

Ik weet niet of er bij jou straks een sproeier op zit. Er werd mij verteld dat ik niet de achteruitrijcamera meer kon krijgen zonder dat ik ook de achterruitwisser zou krijgen omdat die gekoppeld zijn. Of dat in verband met de sproeier is dat weet ik niet zeker. Voor productie week 22 is het dus wel los te krijgen (camera en wisser). Heb gevraagd of ze dan niet met de fabriek kunnen bellen om alsnog die wisser gewoon weg te laten (zoals dat nu ook mogelijk is) maar dat lijkt niet mogelijk of de dealer wil het niet proberen dat kan ook.

Sluiskamp

Nieuw lid
Vandaag even met de dealer contact gehad, de auto is deze week geproduceerd :yeah:en staat nog bij de fabriek.
De verwachting is dat hij over 2 weken in leusden staat....en dan naar de dealer..
Ik hoop dat ik de auto voor pasen kan ophalen, ( dan kan ik de paaseieren in de auto verstoppen ) vinden ze toch nooit.:deuk:

Hoelang duurt het normaal gesproken vanaf productie totdat je de auto in je bezit heb?

BadBert

Forumguru
van productie tot aan dat hij voor je klaar staat bij de dealer (en je hem op zou kunnen halen) is meestal 2 weken....

Ik ben nog steeds in blije (alhoewel niet zo blij meer) verwachting.

Vorige week eens onaangekondigd binnengesprongen bij de garage en had echt de indruk dat de verkoper schrok.

Hij wist me toen te zeggen dat de produktie zou gebeuren eind maart en levering dus half april.
Ik dacht mooi zo dat is toch binnenkort.

En dan meldt hij plotseling dat er wel redelijk wat problemen zijn met het panoramadak en met het beige leren interieur.
Toen ik dan vermelde dat ik een L&K besteld had met beige leer en het standaard panodak werd het stil.

Ik vrees dus dat die produktie- en leverdatum niet gehaald zullen worden.

Vorige week eens onaangekondigd binnengesprongen bij de garage en had echt de indruk dat de verkoper schrok.

Hij wist me toen te zeggen dat de produktie zou gebeuren eind maart en levering dus half april.

En dan meldt hij plotseling dat er wel redelijk wat problemen zijn met het panoramadak en met het beige leren interieur.
Toen ik dan vermelde dat ik een L&K besteld had met beige leer en het standaard panodak werd het stil.

Wanneer heb je besteld?

timdejonge

Actief lid

panoramisch dak ? is dat nu voor alle versies ??
Ik kreeg deze week nog eens bevestiging dat hij eind april begin mei geleverd zou worden, en heb 1 december besteld...

Alle style packs (belgie), leder, panodak, trekhaak, light pack, lane assist, acc, dcc, enz... enz.. :-)

panoramisch dak ? is dat nu voor alle versies ??
Ik kreeg deze week nog eens bevestiging dat hij eind april begin mei geleverd zou worden, en heb 1 december besteld...

Alle style packs (belgie), leder, panodak, trekhaak, light pack, lane assist, acc, dcc, enz... enz.. :-)
Tim,
Heb zelfde configuratie als u besteld half januari... Levering voorzien half oktober... Als ik het panoramisch dak liet vallen werd dat levering juli.

Jan A

Actief lid
Mij had de verkoper aangeraden af te zien van het panodak omdat VW die daken momenteel bijna weggeeft op deen Passat. En laat dat nu hetzelfde dak zijn...
Hij sprak begin februari van levering in november!

Bovenaan Onderaan