Maar die sproeier is dus nieuw?
Op mijn HB met camera en ruitenwisser achter, prod week 14 (of 20) hoef ik dus geen sproeier te verwachten voor de camera?
Wanneer heb je besteld?Ik ben nog steeds in blije (alhoewel niet zo blij meer) verwachting.
Vorige week eens onaangekondigd binnengesprongen bij de garage en had echt de indruk dat de verkoper schrok.
Hij wist me toen te zeggen dat de produktie zou gebeuren eind maart en levering dus half april.
Ik dacht mooi zo dat is toch binnenkort.
En dan meldt hij plotseling dat er wel redelijk wat problemen zijn met het panoramadak en met het beige leren interieur.
Toen ik dan vermelde dat ik een L&K besteld had met beige leer en het standaard panodak werd het stil.
Ik vrees dus dat die produktie- en leverdatum niet gehaald zullen worden.
Ik ben nog steeds in blije (alhoewel niet zo blij meer) verwachting.
Vorige week eens onaangekondigd binnengesprongen bij de garage en had echt de indruk dat de verkoper schrok.
Hij wist me toen te zeggen dat de produktie zou gebeuren eind maart en levering dus half april.
Ik dacht mooi zo dat is toch binnenkort.
En dan meldt hij plotseling dat er wel redelijk wat problemen zijn met het panoramadak en met het beige leren interieur.
Toen ik dan vermelde dat ik een L&K besteld had met beige leer en het standaard panodak werd het stil.
Ik vrees dus dat die produktie- en leverdatum niet gehaald zullen worden.
Tim,panoramisch dak ? is dat nu voor alle versies ??
Ik kreeg deze week nog eens bevestiging dat hij eind april begin mei geleverd zou worden, en heb 1 december besteld...
Alle style packs (belgie), leder, panodak, trekhaak, light pack, lane assist, acc, dcc, enz... enz.. :-)
Tim,
Heb zelfde configuratie als u besteld half januari... Levering voorzien half oktober... Als ik het panoramisch dak liet vallen werd dat levering juli.