RobvandenHurk
Lid
En Canton systeem is genieten..
Goed goedcanton + dsg + acc is wat ik besteld heb
![]()
En hier nog eentje, exact de opties die ik wildeGoed goedcanton + dsg + acc is wat ik besteld heb
![]()
Omdat ze er voor betaald hebben in de originele configuratie die ze besteld hebben?
En er zijn er ook die dus juist dat apparaatje ingebouwd in hun auto willen hebben, en tjah... als het dan al in de auto kan zitten....
De meeste laptops laden met 19V DC. Maar ook daar zijn prima adapter voor, die dus rechtstreeks van 12-14V de benodigde 14V DC maken, zoals dezen.enige wat ik kan bedenken is je laptop opladen. Maar dat is ook een beetje onzinnig. Je maakt van 12VDC 230VAC en je laptop voeding maakt van 230VAC weer iets van 9VDC, inclusief de nodige verliezen.
Ik wou het voor het volledige blok, 230V is handig, maar in het stuk dat ze inbouwen zit ook nog eens een sigarenaansteker en usb-poort (die ook door de muziekinstallatie herkend wordt). Die verlies je ook als de 230V stuk niet neemt, of ben ik verkeerd?Prachtig.....best een beetje jaloers op die velgen....Mja zal het met 17" moeten doen...
En voor al die mensen die 230V aan boord willen (waarvoor eigenlijk ?):
![]()
Laptop, koffiezetter, haardroger, scheerapparaat - ik doe maar een greep uit de mogelijkheden voor gebruik "op locatie"...voor al die mensen die 230V aan boord willen (waarvoor eigenlijk ?)