Het grote S3 levertijden topic

RefleCs

Forumguru
De prijslijst met dd 7 augustus 2015 bevatte de ambition ook reeds zwarte dakrails. Die had ik ook nog gedownload kennelijk ;)

dirkr

Senior Member
Folder van 1 jan 2016 is het zwart. Van wanneer is jouw folder? Op die folder staat ook nog de 230v bij de style

Die 230V blijft me intrigeren..
Stond nog altijd in de lijst van opties bij de Leasmaatschapij tool.. (word ook nog altijd een style comfort pack aangeboden met als enige verschil die 230V) dus toch maar de gok gewaagd..

Worst case kan ik ruzie gaan maken om iets anders extra te krijgen :)

EGorseling

Senior Member
Dat is dan de business line....niet de gewone Ambition uitvoering. Bij mij staat zilveren dakrailing bij de Style BL. En inderdaad in de nieuwste versie.
Ook de 230v is hier vervallen. (NL)

Thefritzzz

Actief lid
Sprak met een dealer welke voor een Superb 1.6 TDI Style Business Hatchback bij bestelling vandaag 10 weken productie geeft, afleveren + ca 2 weken. 230 Volt niet verkrijgbaar, wel inclusief de standaard 17" Stratos velgen die voor een vertraging in de levertijd zorgen.

Barryvl

Nieuw lid
28 dec besteld, 4 maart ophalen bij de dealer :tegek::yeah::cheer::rockon:

1.8 tsi SBL DGS met pano en nog heel veel meer..... maar zonder 230v

BadBert

Forumguru
die van mij staat sinds afgelopen donderdag middag klaar.... alleen mag ik hem nog steeds niet ophalen :wavecry:

RefleCs

Forumguru
Vervelend is dat hè? Als het een beetje meezit valt bij mij het behalen van de benodigde kilometerstand nagenoeg samen met de levering van de Superb. Voorlopige voorspelling staat op levering aan de klant in week 20

BadBert

Forumguru
ERG vervelend..... vooral als ze eerst beloofden dat de auto gelijk omgeruild mag worden zodra hij er is...

enige wat ik kan doen is zo veel mogelijk kilometers maken ;)

wagenpark beheer is nog wel met de oude en nieuwe lease maatschappij in overleg om te kijken of hij toch niet wat eerder kan en mag komen.

RefleCs

Forumguru
heeft een tuner om de hoek niet nog een dyno die ingereden moet worden? Even een nachtje of wat laten lopen :tongue:

En jouw auto tijdelijk naar een collega die net nieuw binnen is om hem op te rijden geen optie?

BadBert

Forumguru
hahaha allemaal ideeën die ook al door mijn hoofd zijn gegaan ;)

zelfs de auto uitlenen aan een collega die meer kilometers maakt, maar dat lukt ook niet.

En helaas geen nieuwe collega om de auto door op te laten rijden.... dus we rijden stug door! deze volledige week straks (van zaterdag tot vrijdag) 1700 km erbij zoals het er nu naar uit ziet, nog 5300 km te gaan ;)

maar goed, ik heb nog een beetje hoop dat de lm en wagenparkbeheer er uit komen, en de auto dus eerder er uit kan/mag.

Level42

Forumguru
Prachtig.....best een beetje jaloers op die velgen....Mja zal het met 17" moeten doen...

En voor al die mensen die 230V aan boord willen (waarvoor eigenlijk ?):

$T2eC16JHJHgE9n0yEYr6BR!PZD3u)g~~60_35.JPG

BadBert

Forumguru
Prachtig.....best een beetje jaloers op die velgen....Mja zal het met 17" moeten doen...

En voor al die mensen die 230V aan boord willen (waarvoor eigenlijk ?):

$T2eC16JHJHgE9n0yEYr6BR!PZD3u)g~~60_35.JPG
Omdat ze er voor betaald hebben in de originele configuratie die ze besteld hebben?
En er zijn er ook die dus juist dat apparaatje ingebouwd in hun auto willen hebben, en tjah... als het dan al in de auto kan zitten....

Bovenaan Onderaan