Het grote Dashcam topic

Skodadriver87

Actief lid
Inmiddels gelukt met de installatie.

Btw. Moest 23 euro inklaringskosten betalen. Viel me nog mee moet ik zeggen.

Moet er alleen nog een sd kaart in stoppen die ga ik morgen even halen.

Mooi resultaat.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

HarrieSkoda

Forumguru
Hij heeft dezelfde 'OEM-look' dashcam als die ik heb.

Waarschijnlijk heeft hij toch de goede plekjes in de zekeringkast weten te vinden.

Gisteren ook eenzelfde SinoSmart dashcam ingebouwd bij m'n vriendin d'r Kia Rio. Perfecto!
 

Buchie

Senior Member
Ik vind het er mooi uit zien de OEM look... Ik twijfel alleen nog of ik wel iets mee ga doen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Wil je het scherpste beeldmateriaal wat er maar bestaat, is deze 'OEM-look' niets voor je.

Mijn eis was dat het zo 'onzichtbaar' & standaard mogelijk moest zijn, en tóch enigszins goede beelden, mocht er zich een voorval plaatsvinden waar de tegenpartij en ik niet uit zouden komen.
 

Skodadriver87

Actief lid
Zeker nu je twijfelt buchie.
Ik wilde voorkomen dat ik het niet zou doen en er iets zou gebeuren waarbij ik kon zeggen had ik maar een dashcam.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Spinal

Forumguru
Ik vind het er mooi uit zien de OEM look... Ik twijfel alleen nog of ik wel iets mee ga doen.

Je hoeft er niets mee te doen, bij contact aan begint hij op te nemen en bij contact uit stopt hij ;)
En tijdens mijn vakantie in Italië heb ik hele mooie videootjes eraf gehaald van de ritjes door de bergen.
 

Buchie

Senior Member
Zal die (DZ-11) ook op een Fabia 3 passen? Ik heb ze een mail gestuurd, maar nog niks mogen ontvangen...
 

StefanAR

Forumguru
Iemand al de juiste SinoSmart dashcam tegengekomen voor dit type voet? Het gaat om een Octavia RS uit 2014 met alle toeters en bellen. Zelf kan ik hem niet vinden (de 2 opties die worden gegeven lijken niet te passen)..

20180826_213115 2.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
@StefanAR die Sinosmart dashcam voor de O3 is toch al redelijk vaak voorbij gekomen.

Iets verder terug lezen wellicht, of even een kijkje nemen in mijn eigen topic. Staat hij 100% in :D.
 

StefanAR

Forumguru
@StefanAR die Sinosmart dashcam voor de O3 is toch al redelijk vaak voorbij gekomen.

Iets verder terug lezen wellicht, of even een kijkje nemen in mijn eigen topic. Staat hij 100% in :D.

@HarrieSkoda klopt, ik heb een blz. of 10 terug gelezen maar mijn voet van de achteruitkijkspiegel is een stuk breder dan de std. spiegel dit mede door alle opties die ik erop heb zetten (volgens mij camera en regensensor).
 

Skodadriver87

Actief lid
Jij hebt de versie met verkeersbord herkenning. Je miet even goede foto’s maken en via alie aan die lui vragen welke je nodig hebt. Het plaatsen van een duidelijke foto van de bak die achter je spiegel zit in dit topic levert misschien ook wat meer reacties op?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

StefanAR

Forumguru
Jij hebt de versie met verkeersbord herkenning. Je miet even goede foto’s maken en via alie aan die lui vragen welke je nodig hebt. Het plaatsen van een duidelijke foto van de bak die achter je spiegel zit in dit topic levert misschien ook wat meer reacties op?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Klopt inderdaad, ik zal van de week eens betere foto's maken. De bak is ieder geval een stuk breder dan standaard.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Te snel er overheen gelezen, sorry :lezen:.

Als je inderdaad chinees SinoSmart even een bericht stuurt, krijg je 100% een reactie terug met de, volgens hem, geschikte dashcam voor jouw auto!

Goede ervaringen met SinoSmart op Ali. Reageren netjes en past al bij beide auto's!
 
Bovenaan Onderaan