Amundsen Het grote Amundsen-topic

JdeGroote

Senior Member
Met VIN update-portal kom ik uit op C25 2020, vraag was een Volkswagen Navigatie Update equivalent voor een Skoda Yeti Amundsen. Uit reactie Hemi begrijp ik dat ik naar 1520 kan.
 

Rallye

Forumguru
Even goed kijken welke je moet hebben, in 2017 is voor sommige modellen een nieuwere versie van de Amundsen geleverd. Ik zou dan voor de oude en niet de nieuwe versie kiezen.
 

JdeGroote

Senior Member
Bij uitpakken zijn alle VW-SEAT-SKODA resources voorbij gekomen;) De 14.9 GB Europa bundle 1 Golf from 2017 gaf bij uitpakken een foutmelding. Een 8.3 GB Europa bundle 5
Beetle from 2014 laat zich zonder problemen installeren.
Later nog maar eens kijken of de Europa bundle 1 Beetle from 2014 wel kan.
 

Bijlagen

  • IMG_2452.jpg
    IMG_2452.jpg
    384,6 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Op een 16Gb kaartje past ook het grote bestand waar soms de waarschuwing “alleen voor 32Gb” bij staat.
 

forza67

Nieuw lid
Ik zie op de skoda site nergens "1520" staan. Hoe weet je nu welke nieuw is?
Trouwens, als ik wil downloaden zie ik deze bestandsnaam: STD2_1410_EU_A1_202022.zip. Dat suggereert versie 1410 volgens mij
 

Bijlagen

  • STD2_1410_EU_A1_202022.zip.JPG
    STD2_1410_EU_A1_202022.zip.JPG
    60,8 KB · Weergaven: 24
Beste Admundsen gebruikers,
Sinds 10-5-21 bezig te wennen aan de instellingen in o.a. het navigatiesysteem.
Vraag:
Kun je ergens instellen dat de kaarten automatisch inzoomen bij bv een op-of afrit, kruising of rotonde?
Ook instellen van bv kortste, economische of snelste route heb ik nog niet ontdekt.
 
Welkom, in de handleiding (te vinden op Skoda.nl) van de Amundsen staat over beiden wel iets vermeld dus ik zou daar beginnen (pagina 56 en 58). Ik gebruik zelf Waze icm Android Auto, mocht je de mogelijkheid hebben dan raad ik je dat aan om eens te proberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan genoemde handleiding niet vinden, wel oudere uitgaven waarin gevraagde instelling wel beschreven wordt, echter in mijn nieuwe unit kan ik dergelijke instellingen (nog) niet vinden.
Contact met dealer levert een afspraak op over drie weken. Contact met klantenservice van PON levert ook geen optie op.
Wel bericht dat de vraag wordt doorgegeven aan de dichtbijzijnste dealer. Ook dit levert dus niets op.
Lijkt me toch niet zo'n moeilijke vraag voor een ervaringsdeskundige.
 
Ik heb dan een oudere variant Amundsen waar in elk geval nog een 'normale' handleiding voor bestaat. Het spijt me maar ik heb geen ervaring met de nieuwe variant en de wellicht nu afwezige opties die je zoekt.
 
Beste Admundsen gebruikers,
Sinds 10-5-21 bezig te wennen aan de instellingen in o.a. het navigatiesysteem.
Vraag:
Kun je ergens instellen dat de kaarten automatisch inzoomen bij bv een op-of afrit, kruising of rotonde?
Ook instellen van bv kortste, economische of snelste route heb ik nog niet ontdekt.

Weet niet waar het vandaan komt, maar de zoom functie functioneert ineens wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup
Bovenaan Onderaan