Amundsen Het grote Amundsen-topic

EdK

Forumguru
Let wel op hoor, hij start vanaf dan op met het VW logo ipv het Skoda logo
En tsja moet je toch niet willen een VW logo in opstartscherm van een Skoda unit ???
 

EdK

Forumguru
Over een uurtje niet meer...... hele dag buiten aan werk geweest en kachel nu aan dus met uurtje gaan de luiken dicht......
Maar eerste stuk terug gekomen op werk op de VW navi, en daarna verder op de Skoda navi
En ik zie geen enkel verschil, op logo na dan.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

dj.verhulst

Forumguru
thx zag hem niet zo snel staan , zelfde manier zoals altijd ,, download ,, kaartje leeg bestanden erop ?

welke landen staan erop ? ,, kan niet zien welke versie ,, heb alleen Benelux en Duitsland nodig en misschien Oostenrijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rallye

Forumguru
Jij hebt een Octavia uit 2018, zo lees ik. Dan ga je naar deze pagina: https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/int/en/index.html en kies je voor een Golf GTI vanaf 2017 en voor de Discover Media (zoals de Amundsen bij VW heet). Neem de grootste kaart, want die past gewoon op je SD-kaart. Daar staat wellicht teveel op, maar liever teveel dan te weinig. Op het plaatje is dat de linkse kaart.

4568779E-D660-4455-B92B-458DAA55A743.png

Dan maak je een back up van je OEM SD-kaart, verwijdert alle bestanden van de kaart (even het schuifje van de schrijfbeveiliging aan de zijkant van het kaartje goed zetten) en pak je het zip-bestand uit naar de SD-kaart. Kaartje in de auto en klaar.

Als je een Mac hebt zit er aan het eind nog een stap om bepaalde extra bestanden te verwijderen. Dat wordt hiervoor een aantal malen besproken.
 
Hoi,
Net een superB, splitscreen werkt 1 keer wel andere keer niet en je krijgt hem niet aan ook. Iemand met dezelfde ervaring en of weet iemand de oplossing voor me.
Navigatie op radio blijft wel gewoon werken.
Grt
 
Afgelopen week ben ik met mijn Scala MIB3 Amundsen bij de dealer geweest wegens terugkerende problemen en storingen. De dealer vertelde me dat er een software update aan zit te komen voor de MIB3 systemen met problemen en dat eigenaren binnenkort per brief op de hoogte worden gesteld. Heeft iemand hier wellicht ook, of meer over gehoord?
 

dj.verhulst

Forumguru
[QUOTE


Die brief krijg je alleen als je ooit met problemen bij een dealer bent geweest ?

mijn systeem werkt overigens wel goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan