Amundsen Het grote Amundsen-topic

BJF

Senior Member
Ja, heb de site bekeken, alle kaartjes gezien - geen VW. Ik kan ze inderdaad wel even benaderen, wie weet kunnen ze me toch helpen.

Edit, bericht verstuurd.
 

BJF

Senior Member
…en al besteld ook. De shop reageert vlot, zegt me een VW-kaartje te sturen nadat hij verwees naar een Seat-kaart. Benieuwd hoe dit uitpakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
uitwisselbaar
Heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd !
Zou voor mij erg makkelijk zijn om te controleren daar me Fabia hetzelfde kaartmateriaal gebruikt als de zakelijke Caddy.

Als me nieuwe SDkaart binnen is voor de Fabia en het werkt dan zal ik de oude eens in de Caddy steken om te kijken of deze word geaccepteerd....
 

Rallye

Forumguru
@EdK Ja en nee. Het navigatiesysteem maakt het OEM-kaartje wel onbruikbaar in een andere auto. Dus een nieuw VW-kaartje werkt waarschijnlijk in jouw Skoda, maar een reeds in een andere auto gebruikt kaartje niet.

Ik weet niet of dat ook geldt voor de kaartjes die wij in Frankrijk besteld hebben - ik heb maar één auto om dit mee te proberen.
 

Wouter1

Forumguru
Toevallig gisteren mijn Amundsen systeem laten updaten bij Rainesh, om Smartlink te activeren.
Met deze update is het ook mogelijk om de nieuwe kaart op een normaal SDkaartje te zetten. ( Nog niet getest).
 

EdK

Forumguru
Vanmiddag lag er een kleine enveloppe uit France op de mat.
En na openen zat daar al de SD kaart in van 32Gb
Oude er uit gehaald en nieuwe erin gestopt en zonder hikken werd de kaart geaccepteerd en kan ik navigeren.

Dus @Rallye nog bedankt voor de link en tip
 

BJF

Senior Member
Hier ook! Werkte direct, nieuwste versie. Geen idee of dit de 32GB versie is trouwens, want de Windows-laptop kon er niks mee. @Rallye bedankt!
 

Frup

Forumguru
Vreemd! De Skoda update portal zegt ineens dat er geen maps zijn voor mijn VIN.
Vorige week nog zag ik wel alle kaarten (25/2020). Op dezelfde portal met dezelfde VIN. Ik was benieuwd of de nieuwe kaarten daar staan. Iemand hetzelfde?
 

hemi24

Forumguru
Krijg exact hetzelfde, geen enkele kaart, alleen radiozender logo’s te downloaden.

zullen binnenkort wel nieuwe kaarten beschikbaar komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

EdK

Forumguru
Hier ook! Werkte direct, nieuwste versie.
Jouw ervaring ook dat het lijkt of hij sneller navigeert ?
En ik kon in instellingen Navi een USB update doen met nieuwe SD kaart erin
Op dat moment zag hij nieuwe update die hij ook uitvoerde.
Ging zo snel dat ik niet heb kunnen achterhalen wat hij nu heeft geupdate
 

Okki

Donateur
ik wil het kaartje ook wel bestellen, want ik begrijp dat ook de nieuwste kaarten er al op staan?

en, ik heb mag ik aannemen, ook MIB2?
 

Timelezz

Nieuw lid
Ik krijg met mijn 16 gb kaartje nu ook voor het eerst de melding dat er 500 mb te weinig ruimte is. Is de enige oplossing een nieuw 'origineel' SD kaartje kopen van 50 euro als je heel EU er op wil zetten?
 

hemi24

Forumguru
Ik kan ook wel wat anders voorstellen, weet alleen zo niet uit het hoofd hoeveel ruimte je dat oplevert…
 

BJF

Senior Member
Jouw ervaring ook dat het lijkt of hij sneller navigeert ?
En ik kon in instellingen Navi een USB update doen met nieuwe SD kaart erin
Op dat moment zag hij nieuwe update die hij ook uitvoerde.
Ging zo snel dat ik niet heb kunnen achterhalen wat hij nu heeft geupdate
Nog niet geprobeerd te navigeren. Bij mij gaf ie ook een update, was van POI’s.
 
Bovenaan Onderaan