Amundsen Het grote Amundsen-topic

Rallye

Forumguru
Fijn! Ik had volgens mij zaterdag nog gekeken......


Edit: hij past niet op mijn 16Gb kaartje..... was al enige tijd voor gewaarschuwd. Dus DL 3 geïnstalleerd. Maar eens zoeken naar een nieuw SD-kaartje.

Edit 2: via Amazon een 32Gb kaartje gekocht bij GPSNAVIGATIONSHOP. Zal mij benieuwen….
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
@gerrit xl : versie 2021 (1520) is er al een hele tijd…

De bovenstaande link is de nieuwste versie, die van 2022 (1730).

Het maakt niet uit of je de kaarten nu binnenhaalt via VW, Seat of Skoda, je krijgt dezelfde bestanden.
 
Thanxx, ga em even downloaden en uitproberen. Ik werk al jaren met de skoda/update-portal. 2x versies per jaar en werkt prima. Ik laat het later weten of ie goed draait in de amundsen/2017.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

hemi24

Forumguru
Blij verrast over de nieuwste kaarten (ECE 2022) : reed vandaag langs wegwerkzaamheden voor de nieuwe aansluiting van de N34 op de rondweg van Emmen en wat blijkt: nieuwe situatie staat al op de kaart, terwijl men nog druk aan het bouwen is..!
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

Frup

Forumguru
Blij verrast over de nieuwste kaarten (ECE 2022) : reed vandaag langs wegwerkzaamheden voor de nieuwe aansluiting van de N34 op de rondweg van Emmen en wat blijkt: nieuwe situatie staat al op de kaart, terwijl men nog druk aan het bouwen is..!
Dan moeten we toch wel oppassen! Voor je het weet rijd je op een (nog) niet bestaande weg. Of erger nog, probeer je door een nog niet bestaande tunnel te gaan ... :sterretjes:
 

Rallye

Forumguru
Fijn! Ik had volgens mij zaterdag nog gekeken......


Edit: hij past niet op mijn 16Gb kaartje..... was al enige tijd voor gewaarschuwd. Dus DL 3 geïnstalleerd. Maar eens zoeken naar een nieuw SD-kaartje.

Edit 2: via Amazon een 32Gb kaartje gekocht bij GPSNAVIGATIONSHOP. Zal mij benieuwen….

Kaartje van Amazon lijkt te werken!
 

Okki

Donateur
Oh? vreemd. Niet originele sd kaartjes zouden het toch niet doen?

Navigatie past straks niet meer, radio werkt over een tijdje niet meer.
Misschien een goed excuus om aan mijn vrouw mee te delen dat ik toch echt een nieuwere auto moet hebben....

:bloemen:
 

Rallye

Forumguru
@EdK Klopt.

@Okki Wie zegt dat dit een niet origineel SD-kaartje is? Er zit een Skoda-etiketje op en hij doet het (in ieder geval kan ik een route via Duitsland naar Barcelona maken als de auto op de oprit staat).
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rallye

Forumguru
Ik had inderdaad mijn twijfels over of het kaartje zou gaan werken, maar hij wordt verkocht als kaartje voor de MIB2 Amundsen, dus ik was bereid het risico te nemen (gedekt door Amazon).
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Aan de hand van jouw koop heb ik de gok (kleinere nu) ook genomen.
En binnen een half uur contact met verkoper die met 3 vragen controleert of je juiste
SD kaart wel besteld.
En SD card is vandaag al verstuurd vanuit Frankrijk
 

Rallye

Forumguru
Klopt. Die vragen kreeg ik ook, om zeker te zijn dat je geen MIB1 of Columbus hebt. Netjes. Lekker kort verwoord, maar ieder geval to the point……
 

BJF

Senior Member
Ze hebben kennelijk geen VW-kaartjes; ik ga er vanuit dat een Skoda-kaartje niet werkt.
 

EdK

Forumguru
Heb je al op hun site gekeken dan ?
Ze hebben zelfs voor een peugeot kaartjes
Je moet alleen ff zoeken en anders ff appen of mailen met ze.

Zorg dan dat je bouwjaar / foto van je systeem hebt
ennn het antwoord hebt op de vraag dat als je je kaartje eruit haalt of je dan wel of niet kunt navigeren .....
maw leest hij wel of niet vanaf de SD kaart
 
Bovenaan Onderaan