Amundsen Het grote Amundsen-topic

Okki

Donateur
ok @EdK en @Rallye dank, dan ga ik dat proberen.

Elke keer denk ik weer....ik weet hoe het werkt. Maar als ik dan een update moet doen twijfel ik weer...
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Voor me VW caddy dan ga ik naar een VW site en die vraagt om de SD kaart en dan krijg ik een keuze uit kaart pakketten , daar maak ik me keuze dan uit en alles word geupdate
Bij me skoda moet ik naar de site en kies ik altijd geheel europa, download die en pak hem uit en kijk dan even hoe groot hij is in Gb.
Is die nog steeds onder de 16Gb dan zet ik hem op de SD kaart en prop hem weer in me SD slot in de wagen
 

Okki

Donateur
Gelukkig in 1 keer gelukt. Nu mijn 10 jaar oude Zumo 220 nog, die doet er wel wat langer over.

Zie trouwens ook in beeld onderaan de "knop" updaten SD/USB.
Dat is zeker voor de firmware van de Amundsen zelf?

Shield 2016-03 (build 020)
 

VolvoFox

Senior Member
Ik heb een paar bijzonderheden met Columbus in Superb van 2019:
1. systeem gaat soms op zwart en start meestal (na enige tijd) zelf weer op.
2. tijd staat op zomertijd maar gaat af en toe spontaan naar wintertijd. Bij check staat instelling nog steeds op zomertijd.
3. bij bellen via Carplay heb ik geen rode "gesprek beëindigen" knop. Moet dan wachten op gesprekspartner of op toestel beëindigen.
Iemand tips? Ik lees het graag!
 

dj.verhulst

Forumguru
zou je bij de dealer een grotere 32 gb geheugenkaartje kunnen kopen ?

heb wel eens een andere geprobeerd ,, zelfde formatie erop alles het zelfde alleen groter maar hij vrat hem niet.
 

Rallye

Forumguru
@dj.verhulst Een Amundsen heeft het OEM-kaartje nodig. Als jij een gewoon kaartje hebt gebruikt (niet-OEM) dan ligt het daaraan dat hij hem niet lust.

Waarom zou je een 32Gb kaartje kopen asl er nu nog geen probleem is? De 32Gb-versie gaat pas in de toekomst over de 16Gb heen. Nu past hij er nog op.
 

hemi24

Forumguru
@VolvoFox : Je hebt inderdaad een paar bijzonderheden met je Columbus in Superb van 2019

Het is namelijk een Amundsen..!

:deuk:


Rainesh heeft meer aan de info uit een afbeelding zoals de onderstaande :

amundsen-version-jpg.157735
 

VolvoFox

Senior Member
Oeps, ik dacht vanwege dab+, CarPlay en Canton zal het wel Columbus zijn. Vraag blijft wel staan
Moderator verplaatst mijn bericht wel als er een Amundsen topic is...
 

Rainesh

Forumguru
Je zit op de laatste versie maar ik weet dat er veel problemen mee zijn. Dus informeer bij de dealer of zij een volledige reset kunnen doen.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 

hemi24

Forumguru
Iemand een idee wat de exacte aanleiding is dat er tijdens het navigeren bij langere reizen af en toe wat korte pieptonen klinken?

Het gaat in mijn geval om een Kodiaq van begin 2020 met een Amundsen systeem. Spraakmeldingen heb ik altijd uit staan en ik kan in de instellingen verder ook geen menu item vinden wat overeenkomt met een dergelijke pieptoon of melding.
 

kylimo

Senior Member
Hebben eerst de nodige tijd gestoken in India en Chili denk ik:
  • Update: Datum : 10-6-20
  • Bestandsformaat: 7-Zip : 7-zip
  • Omvang: Europa :
    India*, Chile*
 
Bovenaan Onderaan