Amundsen Het grote Amundsen-topic

hemi24

Forumguru
Fijn dat het nu opgelost is!
Ze zullen als service toch ook gelijk even de nieuwste navigatiekaarten erop gezet hebben neem ik aan?
 
Yes...Inmiddels update gedaan naar laatste kaarten. Update door dealer heb ik niet gevraagd, dus zelf gedaan
(PS: de auto komt niet bij mijn lokale dealer vandaan)
 

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Bij mijn Amundsen MIB1 stopt de radio meteen als ik mijn gsm via usb aansluit. Ook al weiger ik toegang op mijn gsm. Ik krijg de radio niet terug voordat ik de usb er uit haal. Dan staat hij ook op middengolf en niet meer op fm.
is dat ergens in te stellen, want ik wil ook graag mijn gsm op kunnen laden en tegelijk radio luisteren.

Groet, Alex
 

EdK

Forumguru
Volgens mij kun je in je smartfeun ( zelf samsung ) de functie van de kabel bepalen
Dus data of alleen laden..
En moet je het dus volgens mij niet in de Amundsen zoeken..
Kan me herinneren dat ik voor eerst de phone aan de kabel hing in me wagen dat er toen een popup venster kwam wat ik wilde met de USB....
 

Rallye

Forumguru
@64rhfx En je kunt er niet via de Media-knop uit (als de navi de telefoon als brons zou zien)?

In welke auto heb je een overigens Amundsen MIB1? Die zat niet in de Octavia II en ook niet in de Fabia III volgens mij, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
 

Rallye

Forumguru
Laatst bewerkt:
Mag dat Een verschil maken dan? Of betaal jij ook andere tarieven..?

Eeeeh..nee, maar mag ik van een dealer verwachten dat ze ff de navi updaten als ik de auto daar niet heb gekocht en langs kom rijden om een clipje te verwijderen...dat de dealer waar ik m heb gekocht dit na heeft gelaten heb ik de beste man ook wel duidelijk gemaakt
 

EdK

Forumguru
Niet verwachten maar wel hopen !
En als de dealer slim is dan doet hij dat ook al is het alleen al om je als klant binnen te krijgen....
 

dj.verhulst

Forumguru
zoom probleem op gelost, werk best redelijk , al zoomt ie soms niet in als je op een doorgaande weg rijd met 50 km .
gelijk nieuwe kaart erop, een belangrijk stuk nieuwe weg staat er eindelijk op alleen met een fikse afwijking .

@hemi24 thx
 

Okki

Donateur
Goedesmiddags allen,

Even een vraag: ik wil mijn Amundsen updaten (versie 1115 staat er nu op)
Na intikken van mijn VIN op de site krijg ik deze melding:

The SD card can work with just one map. To avoid unnecessary downloading, please check your map version in your navigation system.

Gaat de ECE A1 2020/2021 - only for 32GB SD wel lukken?
(kaartje is een 16Gb kaartje)
 
Bovenaan Onderaan