Amundsen Het grote Amundsen-topic

kylimo

Senior Member
Nou, ik heb wel eens foto’s gezien dat hij er wel zit, maar dat hij achter het plastic zit. Ik weet niet of dat bij elke is, maar wat Rallye zegt is volgens mij wel waar. Kastje uit elkaar schroeven en je weet het.....

Groeten Boy
 

EdK

Forumguru
Tsja waarom zo moeilijk, de USB aansluiting in de Fabia 3 daar pak je gewoon de muziek weg !
Kunt een USB stick nemen maar ook bv de T5 SSD van samsung werkt er erg goed op
 
De USB zouden we graag willen gebruiken voor Android Auto. Nu zou ik natuurlijk ook een zooi MP3's op de telefoon kunnen zetten of Spotify oid gebruiken maar mijn vrouw vind het wel fijn om gewoon een grote collectie MP3's ergens te hebben staan.
Ze ging al heel voortvarend met een stapeltje CD's van haar oude auto naar haar nieuwe...blijkt er niet eens een CD speler in te zitten :D

Jammer jammer echt een verslechtering ten opzichte van mijn oudere Amundsen in mij Octavia waar de Navigatiedatabse gewoon in het apparaat zelf stond. Ook in mijn Seat Ateca heb ik gewoon 2x een SDcard slot + USB.

Ik zal vanavond eens proberen om MP3's op de navigatie SDcard te zetten wie weet werkt het gewoon.
 
@hemi24 dat kan maar ik zit er niet op te wachten 2x per jaar het dashboardkastje er onder weg te schroeven. Ik heb nu voor enkele euro's een SDcard extender besteld, die plak/monteer ik netjes in het dashboard kastje.
 

EdK

Forumguru
zit er niet op te wachten 2x per jaar het dashboardkastje er onder weg te schroeven.
Dat is één mogelijkheid, tweede is dat als tweede slot er werkelijk zit deze goed uit te meten en er een gat in te zagen met een gatenzaag / pons
Zal een volgende eigenaar ook niet rouwig om zijn.....:pieker:
 

Yrreb

Lid
Ik wil muziek (MP3 of FLAC) op mijn Amundsen (Kodiaq 2020) gaan afspelen door gebruik van SD slot 2.
Ik heb in het forum en op externe websites gezocht naar welke sd kaarten geschikt zijn en lees verschillende antwoorden.

Wie kan mij uitsluitsel geven welke grootte (gb) en soort gebruikt kan worden?

Ik had mijn oog bijvoorbeeld laten vallen op: Kingston Canvas Select Plus MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter.

Tips zijn welkom!
 
Bovenaan Onderaan