Amundsen Het grote Amundsen-topic

EdK

Forumguru
Zou in de papieren manual die je bij de wagen hebt gekregen en voor betaald hebt moeten staan...:pieker::lezen:
 

Yrreb

Lid
Helaas, in de auto handleiding staat dit niet vermeld. Ik heb geen aparte handleiding voor de Amundsen. Bestaat deze wel? Want dan informeer ik nog even bij de dealer.
 

rogierl

Senior Member
.....
Wie kan mij uitsluitsel geven welke grootte (gb) en soort gebruikt kan worden?

Ik had mijn oog bijvoorbeeld laten vallen op: Kingston Canvas Select Plus MicroSDXC UHS-I 128GB + Adapter.

Tips zijn welkom!
Hij moet fat32 geformatteerd zijn.
 

EdK

Forumguru
Met de T5 ssd schijfjes gaat het hier perfect
Voorheen met een normale SSD extern lukte het niet, die vroeg blijkbaar te veel voedingsspanning wat de USB poort niet kon aanleveren met gevolg dat hij continu probeerde op te starten wat niet lukte.
 

Yrreb

Lid
Ok. Dus als ik het goed begrijp kan SDXC 128GB wel zonder problemen? En hoeft het dus niet perse FAT32 (en dus max. 32GB) te zijn.
Dank voor alle tips! Ik wil geen externe schijf (zoals Samsung T5), maar juist een compact mogelijke oplossing.
In mijn handleiding staat het schema niet wat @Rallye geplaatst heeft. Mijn handleiding is zo'n 50 pagina's korter.

Ik had al gekeken op het SD kaartje van het navigatiesysteem. Dat blijkt een "Swissbit Flash Memory Card, SDHC Card, UHS-1, Class 10, 32 GB, S-45" te zijn.
 

hemi24

Forumguru
Helaas, in de auto handleiding staat dit niet vermeld. Ik heb geen aparte handleiding voor de Amundsen. Bestaat deze wel? Want dan informeer ik nog even bij de dealer.

Kijk dan nog maar even goed, is gewoon opgenomen in de handleiding van de auto..!
 

Yrreb

Lid
Kijk dan nog maar even goed, is gewoon opgenomen in de handleiding van de auto..!
Uhmmm. Nee hoor. Anders zeg ik dat toch niet?
Als jij kunt aangeven welke bladzijde (in ieder geval niet op blz. 116 zoals hierboven vermeld), dan zoek ik het even op.
Zoals ik al schreef: de handleiding online is uitgebreider dan mijn offline handleiding.
 
Bovenaan Onderaan