Amundsen Het grote Amundsen-topic

EdK

Forumguru
Tsja ik heb in begin periode één keer problemen gehad.
Was de kanten van Almelo opgereden en na de toko bezocht te hebben aldaar en ik de wagen weer starte en de nieuwe route had ingevoerd , reed ik continu in de weilanden.
Dus uiteindelijk maar de wagen op parkeerplek gezet en de boel hard gereset door de powerknop ingedrukt te houden zoals Wijnand850 ook oppert.
Hierna de route weer ingevoerd en nadien geen enkel probleem meer gehad.
En sindsdien doet hij elke keer als ik gebruik maak van de navi gewoon zijn werk als een echte TT....:pardon:
 

Sauce

Lid
Mogelijk is deze al gevraagd, maar ik kan niet goed werken met deze zoekfunctie...

Ik heb vorige week een Karoq als vervangwagen ontvangen met een Admundsen GPS aanwezig.
Op mijn Octavia III FL '17 kan ik video's (van verschillende video codecs) afspelen op mijn Columbus.

Ik heb dit ook geprobeerd met de Admundsen GPS van Karoq maar alleen het geluid speelt af; ik kreeg geen beeld te zien. (ik was geparkeerd, handrem op.)

Is het mogelijk (via VAG codering?) om video's af te spelen op een admundsen, zoals op een columbus?
 

Rallye

Forumguru
Dat gaat over een MIB 1 Amundsen (is een post uit 2014), de genoemde connector met onderdeelnummer 000051446M is voor de toen gevoerde aansluiting (Mitsumi???). In een Octavia uit 2017 zit een MIB 2. Die speelt geen video af.
 

lodevs

Lid
Misschien nog even verduidelijken.

Ik ben in het bezit van een SKODA SUPERB COMBI 1.4 TSI SPORTLINE DSG.
Naar wat ik hier terug heb gevonden op het forum zou hij voorzien van een amundsen systeem.



kan dit kloppen?
 

lodevs

Lid
Dat gaat over een MIB 1 Amundsen (is een post uit 2014), de genoemde connector met onderdeelnummer 000051446M is voor de toen gevoerde aansluiting (Mitsumi???). In een Octavia uit 2017 zit een MIB 2. Die speelt geen video af.

Ik veronderstel dat mijn skoda superb van 2018 met amundsen (MIB2) ook geen video kan afspelen?
Tenzij het misschien kan gekraakt worden. (zo ver ben ik nog niet geraakt met de zoekfuncties op het forum)
 

EdK

Forumguru
mijn skoda superb van 2018 met amundsen (MIB2) ook geen video kan afspelen?
Tenzij het misschien kan gekraakt worden
Kijk maar een op @Antera zijn website Lowering.nl , denk voor jou het makkelijkst bereikbaar en kan dan alle instellingen eventueel aanpassen...
 

Antera

Donateur
De admundsen kan standaard helaas geen films afspelen en daarom ook niet mogelijk om dit later te activeren. Hier ontbreekt simpelweg de ondersteuning voor in het systeem zelf.
 

De Stip

Forumguru
Hoe kan ik oude bluetooth verbindingen verwijderen uit het geheugen van de Amundsen? Ik zie nergens in het menu een mogelijkheid, of kijk ik er overheen?
 

lodevs

Lid
De admundsen kan standaard helaas geen films afspelen en daarom ook niet mogelijk om dit later te activeren. Hier ontbreekt simpelweg de ondersteuning voor in het systeem zelf.

damn... voor alle duidelijkheid de foto hierboven is uit mijn voertuig. Dit is toch zeker een amundsen ?
 

Antera

Donateur
Yep want de columbus is duidelijk groter. Als je je menu knop vast houd en daar even doorheen zoekt vind je het artikelnummer van je systeem en ook de software enz.
 

Rallye

Forumguru
damn... voor alle duidelijkheid de foto hierboven is uit mijn voertuig. Dit is toch zeker een amundsen ?

Ja. De Columbus heeft helemaal geen fysieke knoppen meer.

Op mijn Amundsen verwijder je oude telefoons als volgt:
- Phone;
- Set up;
- Bluetooth;
- Gekoppelde apparaten;
- niet benodigde telefoons naar de prullenbak.
 

tim_j

Senior Member
De skoda update pagina werkt weer! vanmiddag mijn Amundsen van 2014 geupdate naar 2019/20.
Vorige week kon dit nog niet.
 

De Stip

Forumguru
@Rallye , ik heb het gevonden. Het zat ietwat verstopt in het menu. Gelukkig is @EdK er altijd als de kippen bij met z'n humor, om er grappig over te doen ;) Kan ik wel waarderen hoor @EdK :yeehaa:
 
Ziet er inderdaad ook een nieuwe serienummer uit: EU AS 1430 v12. De vorige versie was EU AS 1310 v11.
Downloading ...
 
Bovenaan Onderaan