Het grote AliExpress forum

JeSko

Forumguru
Eerste mindere ervaring met Ali wat betreft leveren, deze lampjes zijn nu al 3 maand onderweg, zouden volgens hen onderweg zijn van de lokale pakjesdienst tot bij mij, maar op die status staat het nu al één maand. Kan ook geen geschil openen omdat de App beweert dat het spul elk moment geleverd kan worden.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200907-112417_AliExpress.jpg
    Screenshot_20200907-112417_AliExpress.jpg
    459,7 KB · Weergaven: 44

Stuiver

Forumguru
QUOTE
Heb ik ook, alleen met een niet Skoda-gerelateerde zending. Langzaam maar zeker betalen we de prijs :) / :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Tsja die subsidies van transport worden langzaam afgebouwd, en dat ga je al merken doordat bij steeds meer artikelen er opeens transportkosten gerekend worden wat voorheen niet was.

En dat china niet meer goedkoopst is met artikelen kwam ik onlangs achter toen ik me aan oriënteren was voor een Drone
Had in NL al één van de goedkoopste te pakken , en dacht eens kijken of het nog goedkoper kan met Ali ?
Wel ALi is met DJI drones gewoon duurder dan hier in NL kopen....

Dus tjsa begin er maar vast aan te wennen...
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Klopt, ik ben dus nieuwe lampjes aan het zoeken, maar voor een setje van 10 lampjes betaal ik dan 2.70 verzendig, de lampjes kosten zelf maar 3 euro. Bestel ze dan wel op Xenonlamp.
 

Bakkertje

Forumguru
Ach @JeSko en @Stuiver van de 982 bestellingen die ik tot nu toe gedaan heb zijn er 2 nooit aangekomen. (1x een setje knoopcellen en 1x een fietscomputer)
Ik zit nu overigens nog wel op een koptelefoon te wachten die volgens de app al sinds 10 augustus in Nederland zou zijn.

Daarnaast heb ik 3x gehad dat mijn pakketje er door de douane is uitgevist dus in totaal heb 3x35 = 105 euro bij moeten betalen (gedeeld door 982 is dat 11 cent per bestelling..)
 

Bakkertje

Forumguru
@JeSko even in de app aangeven dat je het vanuit een Europees land wilt laten komen dan heb je de spullen binnen een week in huis.
Zo komt mijn Reolink camera uit Duitsland (was binnen 4 dagen in huis).

Bijkomend voordeel is dat je dan ook geen invoerrechten hoeft te betalen.
 

JeSko

Forumguru
@Bakkertje

Soms gaat dat niet, en als ik de keuze heb laat ik ze inderdaad uit een nabijgelegen land komen, ik zeg het dit is ook maar de eerste keer dat ik zulk probleem heb, ik zou nu gewoon graag snel lampjes hebben die ik er woensdag of zaterdag kan in monteren.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Shit goed dat je het zegt. Moet ook nog wat zaken bestellen. Wat was die link van die omgekeerde functie voor het SS systeem ook alweer :pieker:....
 

HarrieSkoda

Forumguru
Die zocht ik inderdaad!

Iemand ervaring met juist die? Want ik ben wel fan van niet te hoeven knippen in kabels. Deze ziet er aardig plug en play uit :)!
 
Bovenaan Onderaan