Het grote AliExpress forum

BigCheese

Forumguru
Hier ook een Ali grootverbruiker. Vandaag zijn mijn nieuwe autobandventieldopjes binnen gekomen. Kostte me € 0,78 per set van vier, inclusief verzendkosten. Volgens mijn vrouw sla ik nu door.
Ik wilde overigens de link naar de Ali pagina plaatsen maar die link is inmiddels dood, dus mocht je ze ook willen dan moet je zelf even op zoek.

Of je koopt ze van mij voor 5 euro de set, dat mag ook :tegek:

autobandventieldopje.jpg
 

brepus13

Forumguru
Haha sowieso, maar wellicht kun je er iemand blij mee maken die een iets oudere Skoda rijdt met de groene logo’s
:D
 

Octavia&Eos

Actief lid
Hier ook een Ali grootverbruiker. Vandaag zijn mijn nieuwe autobandventieldopjes binnen gekomen. Kostte me € 0,78 per set van vier, inclusief verzendkosten. Volgens mijn vrouw sla ik nu door.
Ik wilde overigens de link naar de Ali pagina plaatsen maar die link is inmiddels dood, dus mocht je ze ook willen dan moet je zelf even op zoek.

Of je koopt ze van mij voor 5 euro de set, dat mag ook :tegek:

autobandventieldopje.jpg

Smeer ze aan de in binnenkant in met vaseline. Ik kreeg op het VW Eos forum veel de opmerking dat ze na verloop van tijd vast corroderen op de ventielen.
 

Cal Noughton Jr

Actief lid
Om van de chromen spijlen in een Superb III (MY21) grille zwart te maken ben ik op zoek naar iets wat geen wrappen (lastig) of plasti-dippen is (houdt niet vanwege directe weersinvloeden). Ik zag op AE soort overzetstukken om een 'BMW Motorsport versie' te maken maar weet iemand of die er voor alle verticale delen en in zwart of andere kleur zijn? De middelste 3 zitten meen ik vlak op plaat en zijn dus niet te bekleden en met deze spullen zou ik er 6 af kunnen dekken nadat ik ze zwart heb gemaakt. De omranding wordt wel zwart gewrapt. Leasebak dus kan niet zomaar even een Sportgrille erin zetten want dat zou de eenvoudigste oplossing zijn.

upload_2020-7-17_14-56-16.png
 

EdK

Forumguru
Dan kun je elektratape wel vergeten dat gaat binnen enkele uren al loszitten
Dus kom je snel op zwarte ductape uit en die laat na lange tijd zitten hele vieze lijmresten achter
Gewoon lekker plasti-dip nemen en eventueel dan maar eens in de zoveel tijd even bijwerken
 
Bovenaan Onderaan