Het grote AliExpress forum

brepus13

Forumguru
Zowaar weer eens wat binnen gekregen en dus meteen gister maar gemonteerd.

Led H11 met actieve koeling. Xenon 4300K was al eerder gemonteerd.
 

Bijlagen

  • 59058FCB-262D-4737-B280-9491A400DBAE.jpeg
    59058FCB-262D-4737-B280-9491A400DBAE.jpeg
    172,5 KB · Weergaven: 84

Michelv.

Forumguru
Gelukkig komen mijn pakketjes van Ali de laatste tijd via Zweden, geen idee waarom, ze zijn daarom wel lang onderweg.
 

EdK

Forumguru
Ach zit momenteel nog op camera onderbak te wachten die al 1,5 week bij douane schijnt te liggen, of zat hij toch in de truck van Luik ?
 

EdK

Forumguru
Ja hoor wacht ook rustig af, is toch voor een ander die het geld al heeft overgemaakt naar me.
Als , als die binnenkomt dan moet ik hem nog even thuis aanpassen voordat hij tegen de muur gaat
Komt die niet binnen dan gaan we opnieuw bestellen
Tsja 8 eurie , waar praten we over...... jaja 8 euro
 

brepus13

Forumguru
Ik heb laatst een geschil geopend voor iets wat al 2 maanden onderweg was. Ik kreeg netjes mijn geld terug. Wat dat betreft wel goede ervaringen met Ali. Ook als iets kapot of beschadigd is gewoon netjes geld (of een deel ) terug krijgen.
 

Sk_Hans

Forumguru
Dat herken ik ook. De achterstand zit niet in het transport van China naar Europa maar in de afhandeling hier. Ik heb ook een heleboel pakketjes gehad die bijna 2 weken in Luik lagen. Ook nu wacht ik nog op bijna 10 pakketjes met status "Liege-Linehaul Arrival".
 

Sk_Hans

Forumguru
Doet Ali het goed en komt het pakket op tijd naar Europa, kun je dit krijgen bij PostNL. Volgens mij waren ze een beetje de kluts kwijt. Uiteindelijk is het pakket bij Postnl foetsie (volgens hun bezorgtijd onbekend.....) en heb ik via Ali mijn geld terug gekregen. Deze is van een paar maanden geleden. Onlangs had ik er weer eentje.
postnl.jpg
 

Bakkertje

Forumguru
Nog even een berichtje over de Reolink camera's.

Naar aanleiding van de tip van @EdK de firmware geupdate van de zoom camera die niet automatisch focust.
Overigens hebben mijn schoonouders ook een RLC-511w gekocht, daarvan werkt de zoomfunctie perfect (ook met auto focus)
Dat leidde helaas niet tot het gewenst resultaat waarop ik Reolink heb benaderd (of was het nou benadert?) voor ondersteuning en echt zonder flauwekul dat gaat echt heel erg goed, daar kan menig bedrijf nog wat van leren.
Ik had gisterenavond een bericht gestuurd, vanmorgen een keurige reactie met de te proberen stappen, een aantal kon ik op afstand doen zonder resultaat, dat direct teruggekoppeld en direct ook weer een reactie terug (chat snelheid zeg maar). Op verzoek van Reolink nog 1x proberen factory default te zetten, maar daarvoor moet ik naar mijn schoonouders (daar hangt de camera). Mocht dat niet lukken dan wordt de camera vervangen.
 

Niek_J

Forumguru
helaas heb ik slechte ervaringen met Ali. 10 bestellingen gedaan 2 binnen, rest zoek of niet uitgeleverd en hele slechte communicatie met leverancier. Daarnaast belachelijk slecht vertaalde website.
 

Bakkertje

Forumguru
@Niek_J net even gekeken, hier 227 bestellingen gedaan, 1x een strip knoopcellen besteld die nooit aangekomen is en een fietscomputer. Beide een dispuut voor gemeld en geld terug gekregen.
Verder inmiddels 3x een weggevertje gewonnen, 2x een draadloze koptelefoon en 1x een IP camera
Dus ik kan me niet helemaal verenigen met jouw ervaringen ;)
 

brepus13

Forumguru
@Niek_J net even gekeken, hier 227 bestellingen gedaan, 1x een strip knoopcellen besteld die nooit aangekomen is en een fietscomputer. Beide een dispuut voor gemeld en geld terug gekregen.
Verder inmiddels 3x een weggevertje gewonnen, 2x een draadloze koptelefoon en 1x een IP camera
Dus ik kan me niet helemaal verenigen met jouw ervaringen ;)

ik heb ook echt geen slechte ervaringen eigenlijk. En als er een keer iets niet goed ging kreeg ik netjes geld terug. Hoe kun je overigens zien hoeveel bestellingen hebt gedaan?!
 
Bovenaan Onderaan