Het grote AliExpress forum

Level42

Forumguru
Ach dat zij prutsen hoeft toch niet te zeggen dat jij/wij dat ook moeten doen...solderen kan...maar er moet daar maar net een kabelboom lopen en.....welke draden moet je hebben ?
 

Bakkertje

Forumguru
@Level42 en ik maar denken dat ik hier de China-shopper was :deuk:

Gisteren wat netwerkspul besteld, we gaan over op glasvezel en ik wil de bedrading in mijn huis vervangen (van coax naar Ethernet).
Dus een netwerktester, een punch tang en een rj45 tang zijn onderweg :maakmegek:
 

oco1979

Forumguru
Super gemakkelijk zo tester,zeker als je zelf kabel moet maken,die kleine prutsdraadjes testen zonder deze,zie ik niet goed zitten :D
 

Bakkertje

Forumguru
Overigens heb ik ook het genoegen gehad om een Cat5e kabel te hebben gekocht die geen cat5e bleek te zijn. 4 van de 8 aders bleken van ijzer te zijn en dan heb je maar tot een lengte van een meter of 3 maximale snelheid (gigabit).
Daarvoor heb ik ooit een tester geleend en dat is inderdaad erg makkelijk!
 

Roeland80

Forumguru
de weerstanden, ook al zou je die zelf er aan maken, moet je een beetje fatsoenlijk wegwerken in de kofferklep zelf. Kwestie van de binnenbekleding van de kofferklep er even halen wat overigens goed te doen is.

@ertromp

Zit de kofferklep bekleding vast geklikt? Kan ik die met wat beleid er zo aftrekken? Ik zie een inbus bij het trekrubber van de klep?
 
Bovenaan Onderaan