Het grote AliExpress forum

Jee13

Forumguru
heeft PFL een ander canbus Systeem dan een FL? of gevoeliger?

canbus is canbus lijkt me?
 

ertromp

Forumguru
heeft PFL een ander canbus Systeem dan een FL? of gevoeliger?

canbus is canbus lijkt me?
Nee helaas. De snelheden van de data over de canbus gaat bij de FL al weer sneller dan bij de PFL. En de module 09 de centrale boordnetmodule is anders betreffende die weerstandsmetingen (helaas)
 

Level42

Forumguru
Viel me van de week op......de officiële Skoda sportpedalen lijken wel heul erg op de Alieexpress pedalen.....

Goeie kopie van de Chinesen of koopt Skoda ze daar ook in ?? :)
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    219,5 KB · Weergaven: 197

kansberg

Forumguru
Inmiddels heb ik al heel wat besteld bij Ali. Veel led verlichting maar ook een 'dead pedal' in geborsteld aluminium, logo's, 'welcome home' verlichting, een lashelm, led verlichting voor in huis, leeslampjes voor op de camping, usb sticks, kleding, telefoonaccessoires en ga nog maar even door. Tot dusver erg tevreden, al zijn sommige lampjes van belabberde kwaliteit. Als je een beetje 'thuis' bent op de site kun je nauwkeurig bepalen wat je precies wilt hebben. Wat mij betreft is en blijft het een 'gadget' site en voor serieuze zaken blijf ik gewoon in Nederland shoppen. Wel het liefst online, met name voor het gebruiksgemak, de tijdsbesparing en concurrerende prijzen.
 

edero

Forumguru
Toch heb ik ook al aardig wat via Ali besteld, maar ook bij dx.com of gearbest bijv., dan vooral elektronica, smartphones, kabeltjes, enz, en tot nu toe nog geen slechte ervaring gehad (ff afkloppen :banghead:)
Frappant vindt ik dat ik regelmatig voor m'n werk in China en/of HongKong kom, maar zelden de via webwinkels aangeboden artikelen of lage prijzen tegenkom :pieker: Dus dan na terugkomst maar via het web naar China, hoef ik er ook geen hele reis mee te sjouwen :D
 

Level42

Forumguru
En dan nu even iets wat je NIET bij Ali moet bestellen:

http://nl.aliexpress.com/item/Black...d-for-iPod-iPhone-4-4S-3-3GS/32426701873.html

Had er 2 besteld......voor de zekerheid en gezien de prijs.

Stekkertje op iPod paste al niet echt lekker....1 kabeltje was DOA (Dead On Arrival).
(verkoper stuurde wel netjes een nieuw)

2e kabeltje geeft vandaag (na een week of 3) de geest.

Troep dus....

Maar wil niet weer die lange originele kabel gebruiken in het telefoonvakje.....iemand bekend met een goede kwaliteit zeer korte USB-iPod kabel ?
 

StefanN

Forumguru
c79a7641b55c4374e2df8bfd093f69e0.jpg


Heb je hier iets aan?? @Level42

groet Stefan
 

Level42

Forumguru
Hoi Stefan,

Dat is exact de iPod die ik heb inderdaad maar ik ben bang dat ik de andere kant (USB) niet kwijt kan door de 3.5mm jack... ziet er wel heel stevig uit trouwens.

Moet zeggen, hang het Ali kabeltje met iPod net aan m'n iMac en dan doet ie het wel....mmmmm.....
 
Bovenaan Onderaan