Het grote AliExpress forum

Level42

Forumguru
OK, ik heb hetzelfde merk maar dan van dat eerste linkje besteld, 1,5 meter in zilver.....zelfde prijs.....ben benieuwd !
 

ertromp

Forumguru

ertromp

Forumguru
80W aan LEDs ? Dat staat gelijk aan zo'n 1000 gloeilamp watt !!!!
Oftewel, je tegenligger is stekeblind als hij jou tegemoet ziet komen......?

Ik kan me niet voorstellen dat dat ècht 80W aan LED licht is, dat zou ook serieus gekoeld moeten worden....

Als referentie, dit zijn 80W LEDs:
http://leds-depot.nl/80w-led-verstraler-schijnwerper-bouwlamp-neutraal-wit.html

En nu serieus :D

Kijk maar eens hiernaar:

Betriebsstrom: ca. 1,2A bei 13,8V

Die leverancier geeft tenminste meer info mee dan al die Ali webshops
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

ertromp

Forumguru
Dat mag ook wel voor dat geld ;)

P=UxI
P=13,8x1,2
P=16,56 Watt.

Das al behoorlijk hoor, maar geen 80 Watt dus :)
Nou gelukkig kun je wel rekenen en helaas kost kwaliteit wat meer maar je hoeft niet 30x te retourneren of jaarlijks te vervangen ;)
 

Level42

Forumguru
Deze lieverdjes zijn alweer een stukje goedkoper geworden.........verleidelijk maar.....het is OF de projector lampjes met logo, of deze, beide wordt kermis. En ik zou voor wit gaan, dat matcht met de overige verlichting....hoewel ik blauw ook wel mooi vind....
Aansluiten lijkt me trouwens wel een uitdaging als ik naar het filmpje kijk....





LED-Instaplijsten-Moving-light-Dorpel-voor-Skoda-Superb-2016-voordeur-2-stks-Welkom-trapauto-deur-lichten.jpg_640x640.jpg



http://nl.aliexpress.com/item/LED-D..._2&btsid=8c408174-82a9-4c9f-a2ef-485a4c108765
 
Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Ja hallo ik ben geen pooier ! :laugh:

Maaruh, als die interieur LED lichtstrepen een fabrieksoptie zijn dan vind ik dat die lichtgevende dorpel plaat ook wel kan hoor...

Heb ik het mis of zijn de autopimpers begonnen met zaken als voetruimteverlichting en dit soort LED strips ? En hebben toonaangevende merken als BMW dat niet als eerste overgenomen ??

Maar i.d.d. rood is vreselijk fout....maar wit....ja hoor kan best....vind het effect bij openen van de deur ook wel vet....ach ja smaken verschillen :D
 
Bovenaan Onderaan