Het grote AliExpress forum

Level42

Forumguru
OK, ik heb hetzelfde merk maar dan van dat eerste linkje besteld, 1,5 meter in zilver.....zelfde prijs.....ben benieuwd !
@Bakkertje
Heb de iPad/iPhone kabeltjes binnen. Zijn wat stugger dan ik had verwacht maar het ziet er allemaal degelijk uit en zo voelt het ook wel. Beide getest en beide laden en communiceren prima. Eens kijken hoe lang ze meegaan ;)
 
Ik heb goede ervaringen met ali-express.
Kwalitatief misschien wat minder maar de prijs is OK.
Dat je geen haast moet hebben staat overal duidelijk.

Het lijkt ook wel als je meer tegelijk bij dezelfde Seller
besteld ze in de war raken, ze zijn er m.i. op in gesteld
om alles per stuk te verpakken en te versturen.
Leveren duurt dan gewoon erg lang.
 

Bakkertje

Forumguru
@Level42 die van mij zijn er volgens mij bijna. Ze zijn al uit het vliegtuig, nu nog naar mijn huis ;)
Thanks voor de update en zodra ik de mijne binnen heb zal ik het even laten weten.
Hoe dan ook, is het spul in een week of 2 binnen en dat vind ik echt meer dan prima!
 

Roeland80

Forumguru
Eerst dat trekrubber verwijderen dat is een torx schroef
Daarna paneel verwijderen die zit op de randen geklikt

Okee kenteken verlichting geïnstalleerd kofferklep bekleding ging er makkelijk af maar iets minder makkelijk erop... Maar het is gelukt.... Krijg de smaak te pakken.... DRL LEDs zijn onderweg....

Iemand die achteruitrij lampjes heeft vervangen voor LED?
 

Bakkertje

Forumguru
Geduld? wat is dat?

Zonder gekheid, via Aliexpress is het tegenwoordig zo'n 2 a 3 weken voordat je de spullen in huis hebt. Dat vind ik meer dan acceptabel. Als ik bij Gearbest iets bestel vanuit een China pakhuis dan is het vaak 2 maanden voordat ik het binnen heb..
 

Level42

Forumguru
Ja die statussen moet je met een flinke korrel zout nemen, ik kijk er eigenlijk nauwelijks naar.

Ik zit nog steeds op een 100% score qua ontvangen producten en inderdaad meestal ruim binnen de aangegeven tijd.

Overigens heeft dit forum me wel serieus besmet. Zoonlief heeft zijn toetsenbord van zijn computer op een nogal ongelijke tafel liggen en had om dit op te vangen altijd een tijdschrift eronder liggen. Niet al te praktisch en dus even wat gezocht op Ali en ja hoor, een prachtige toetsenbord/muismat waar alles in 1 keer op past :)


http://nl.aliexpress.com/item/Large...ple-Surface-Pro-Mat-Keyboard/32644188456.html
 

Bijlagen

  • IMG_0052.jpg
    IMG_0052.jpg
    814,3 KB · Weergaven: 70

Bakkertje

Forumguru
lol, besmettelijk inderdaad die webwinkel van Aliexpress..

Overigens zijn mijn kabeltjes net op de mat gevallen :D (alsof ze het wisten...)
Eerste indruk is prima, zeker als je beseft dat het een kabeltje is van 1 euro 60..
Laadt gewoon op, geen meldingen en ook dataoverdracht, dus ik kan er weer even tegen..

Het enige waar ik over zou kunnen zaniken is dat de kabels wit zijn en niet grijs, maar daar werkt ie niet minder om..
 
Laatst bewerkt:

Level42

Forumguru
Hah ja....en bij mij zitten het verre uiteinde (het gedeelte dat in de iPhone/iPad verdwijnt) een tikkie scheef, waardoor het stekkertje een beetje scheef aan de buitenkant zit maar het zit stevig genoeg en werkt perfect....

En de besmetting houdt aan:
Vrouwlief wist in no-time het originele hoesje van de Garmin van haar Citigo kwijt te raken en nu slingert dat ding continu onbeschermd in haar handtas (lees hutkoffer) met nog 1000 dingen.....

En dus Ali maar weer eens geroepen en jawel hoor:
http://nl.aliexpress.com/item/Usefu...2595937975.html?spm=2114.13010308.0.41.EUHdy3

Besteld :D
 

Bakkertje

Forumguru
@Level42 bij is het virus ook al enigszins overgeslagen op vrouwlief.. Het begon met een hoesje voor de telefoon en al gauw waren er MI bandjes, iPad hoedje (van pepko echt een aanrader als je kleine kinderen zo'n stuk fruit in de handen wil drukken) besteld en weet ik veel wat.

Maar goed nu de Thunderbolt -> VGA/MDI/HDMI adapter, netwerk stekkertjes, netwerk tester, rj45 plugjes en punch tang nog ontvangen. Dan ben ik voorlopig weer even klaar met Ome Ali hahaha

Overigens voor de fervent China shoppers onder ons http://www.pandawill.com/happy-hour is ook leuk om in de gaten te houden. Daar komen soms best interessante aanbiedingen voorbij..
 

Level42

Forumguru
@Level42 bij is het virus ook al enigszins overgeslagen op vrouwlief.. Het begon met een hoesje voor de telefoon en al gauw waren er MI bandjes..

Hier ook....we hebben binnenkort een huwelijksfeest met als thema "vintage". Leuk maar moet je weer een puist geld uitgeven aan kleding voor 1 avond....dusssssss voor nog geen 13 euro heeft ze bij Ali een leuk retro jurkje besteld......gewoon een keer om te proberen.....is het niks is er geen man overboord :)

En zelf ook een custom telefoonhoesje besteld...foto volgt als ie binnen is.
 
Bovenaan Onderaan