Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

JeSko

Forumguru
Tony, de buurman van mijn grootouders, bezit al tientallen jaren oude Mercedessen en DS'n, ik weet nog goed hoe ik als klein broekje zag hoe hij die strijkplank bij thuiskomst op zijn buik lag, magnifiek. Nu noemen ze dat Tuning.
 

Kanerr

Forumguru
Zo een snoek is wel echt prachtig met zijn hydroliek en alle mooie systemen aan boord. Zonder krik een band wisselen, is toch geniaal?
 

EdK

Forumguru
Als je bekleding alleen al bekijkt van de bestuurders stoel dan gaat daar al de eerste euries inzitten.
Maar als je garage met brug aan huis hebt, genoeg tijd en handig bent....... kun je er een leuke bijna nieuwe snoek van maken.....
 

JeSko

Forumguru
Leuk verhaaltje nog over zo'n DS, de buurman leende hem eens uit aan mijn Opa, die werkte toen als Militair nog in Leopoldsburg, net na zijn dienst in Stokkem en tijd in Duitsland Soest, zijn auto, een oude Rover had panne, en Tony was zo vriendelijk om zijn DS mee te geven aan mijn Opa. Toen die op de autosnelweg zat keek ie plots naar beneden en miste hij zijn snelheidsaanduiding in de snelheidsmeter, zoals je ziet op de foto is dat zo'n staafje dat horizontaal in de snelheidsmeter loopt, toen ie minderde duurde het even voor hij besefte dat dat staafje plots van rechts terugkwam :maakmegek: dat machien reed zo zacht en luxueus dat hij totaal geen erg had in zijn snelheid.:D
 

Bijlagen

  • baa90f14808865e836a72c83f9a08688.jpg
    baa90f14808865e836a72c83f9a08688.jpg
    91,1 KB · Weergaven: 45
  • 8543164.jpg
    8543164.jpg
    81,4 KB · Weergaven: 46
  • 256f93378770ff016bd25937c0a7a39a.jpg
    256f93378770ff016bd25937c0a7a39a.jpg
    321,7 KB · Weergaven: 43

JeSko

Forumguru
Ja hé @Tuulster :D

Lijkt wel een soort Jetson's auto, maar dan nog mooier, echt heerlijk en mooi te zien dat zo'n Frans staaltje autopracht ook hier goedkeuring kan vinden, want jongens, veel mooier dan dit zijn ze niet gemaakt hoor :bloemen:
 

Tuulster

Forumguru
@Okki Google translate??? :lezen: :D
Ik vind Jeu de babette leuker klinken. En spatlappen doen deze kappen toch geen eer aan......:pardon:

Bij drempeltjes moest ik met die verlaging toch al een beetje oppassen ;)
 
Bovenaan Onderaan