Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

EdK

Forumguru
Groot verschil ??

Oke blauw of rood !
Andere velgen
de één verlaagd de ander niet ( lijkt )

Maar dan heb je het wel gehad, beide toch citroën die dan DS genoemd willen worden.... duhhh
 

JeSko

Forumguru
Je moet niet per sé duizend aanpassingen doen om een groot verschil te verkrijgen @EdK , de juiste aanpassingen kunnen al een groot verschil maken.
 

Tuulster

Forumguru
Phoe hé @EdK slechts de helft heb je juist gevonden.... :pardon:
Valt me van je tegen. :cry:

Zoek de verschillen ( tip; lees dit topic fff terug) :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Ging eigenlijk gewoon niet reageren .. gewoon wat andere velgjes, kleine verlaging , ... no big deal ..:D

Neenee, deze veranderingen doen wel veel. Persoonlijk vind ik dat de kleurcombi ook wel veel doet.Dat witte dak en de donker kleur, geeft jouw DS wat meer "body" dan de rood-zwarte combi.
 

JeSko

Forumguru
Klopt, de kleuren doen het hem ook, rood is zowiezo niet mijn kleur. Je mag er fier op zijn @Tuulster, het is een mooie wagen geworden:thumbsup:
 

Tuulster

Forumguru
Zeker, zeker. :jaja:

Daarnaast kleine aanpassingen als de haaienvin antenne in plaats van de spriet, witte remklauwen en dakspoiler.
Allemaal geen aanpassingen die meteen heel erg in het oog springen maar samen met dikkere wielen, verlaging, led koplampunits en de juiste kleur maakt het de auto een stuk dikker is mijn bescheiden mening :D
 

hemi24

Forumguru
Die haaienvin vindt ik nou niet echt de meest subtiele aanpassing, net iets te lomp naar mijn mening...

:pardon:
 
Bovenaan Onderaan