Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.....

Tuulster

Forumguru
Het kriebelt al weer een beetje.......:laugh:

b60612a6-71b7-455a-a0e7-6932d54874f3.jpg

image_12821.jpg

image_13075.jpg
Maar de Misses vind de kosten aan mijn wagen uit de klauwen aan het lopen...... :shutup:
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
Het kriebelt al weer een beetje.......:laugh:

Maar de Misses vind de kosten aan mijn wagen uit de klauwen aan het lopen...... :shutup:

leon 1m lipje, kost bij de dealer zo een 40 euro toch? Wel leuk maar kan het wel begrijpen al die kleine bedragen tellen op :( heb hetzelfde
 

Kanerr

Forumguru
Het is ook meer voor als je echt show’s afgaat vind ik.

ik vind het juist ideaal als daily. Je kan hem hoger lager zetten zoals je het wenst en de rijkwaliteit is echt goed van hedendaagse systemen. Als je een systeem hebt welke op hoogte meet drukt hij meer lucht in de balgen als je beladen bent :) nooit meer ingezakt of te hoog
 

s-line

Forumguru
Dat klopt ook wel, alleen is het toch wat aan de dure kant voor een gewone straat auto, en als je hem gewoon parkeert bij de supermarkt en je legt hem plat op de grond staat iedereen je raar aan te kijken. Daarom zie je het ik niet veel op auto’s die dagelijks gebruikt word. Ik vind het echt wat voor een show auto, daar komt volk dat het ook wel kan waarderen...
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik vermoed dat het niet zó veel toevoegt aan het rijcomfort dat ik er het geld voor over zou hebben en dat is voor mij het enige dat van belang is.
Of ander "volk" het al dan niet "kan waarderen" is totaal oninteressant en voor mij sowieso nóóit een reden om geld aan de auto te spenderen...
 

s-line

Forumguru
Een goede schroefset is 2x a3x goedkoper als een goed airride systeem, dus ik denk dat het wel veel uitmaakt voor veel mensen. En het gevaar bij bijv.vorst is ook nog dat het kan vastvriezen. Dus als daily zitten er ook nog wel nadelen aan. Het voordeel is dus alleen je kunt op een normale gangbare rijhoogte rijden en plat parkeren voor de looks.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik dacht eerder andersom: zo hoog mogelijk parkeren, is makkelijker met in- en uitstappen, normaal rijden en alleen plat op straat leggen als ik de kajak moet op- of afladen.
Maar dat zal de leeftijd wel zijn... :deuk:
 

Tuulster

Forumguru
Voor omhoog, achter omhoog en ik kom wel makkelijker over die verrekte drempeltjes in de parkeergarage heen......:laugh::laugh:

download.jpeg-1.jpg
 

Kanerr

Forumguru
Naja heb dus gedailyd met beide en airride hoef je niet altijd plat te leggen :D als ik even brood ging halen bij de super, liet ik hem normaal staan omdat ik geen zin had om hem plat te leggen en weer terug omhoog te doen. Verder kan je ook bepalen hoe snel je hem omlaag wil hebben, echte show style heel langzaam of lekker vlot pats omlaag. Op een schroefset mooi laag krijg je het nadeel dat je niet overal komt zonder de onderzijde te raken.
Vocht problemen zal je niet hebben als je het gewoon bijhoudt :jaja: ik had 2x een vochtafschijder in mijn systeem.

verder is het superleuk in de file als je je verveelt. Ik speelde constant met de voor en achterkant :laugh: heb nog ergens een plaatje hoe dat eruit ziet.

maar kostentechnisch heb je gelijk, een accuair set kost bijvoorbeed 2/3k tereijl je voor een goede set tussen de 500 en 1000 kwijt bent.
 

Tuulster

Forumguru
leon 1m lipje, kost bij de dealer zo een 40 euro toch? Wel leuk maar kan het wel begrijpen al die kleine bedragen tellen op :( heb hetzelfde
Klopt, voor ongeveer 70 tientjes te bestellen bij VAGshop.nl
Vooral bij de Engelse DS club een populaire MOD. Lipje is met een paar kleine aanpassingen prima op de DS te plaatsen. :thumbsup:

Ik heb alleen niet de mogelijkheid om hem er zelf op te maken langs de kant van de weg. Moet hem dus fff laten plaatsen wat ook weer centen kost.....
:pardon:
 
Bovenaan Onderaan